/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til sfl17
Fra : ram2
Vist : 509 gange
200 point
Dato : 28-02-04 23:02

>sfl17

Jeg synes du fortjener point for din kommentar i denne tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/34245 og har lyst til at gi' dig 200 point.

Ram

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 210 point
Dato : 28-02-04 23:12

Provo

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-04 23:15

Og forresten ja jeg laver mange cykler og er temmelig god til det *s*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-02-04 23:27

Sig mig Ram...hva fan... har du gang i?
Keder du dig?? Skrup ind på messenger - så skal jeg underholde dig lidt*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-04 23:34

Og en veludviklet provo *SS*

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-02-04 23:38

>Sunebasse

Mener du "veludviklet" eller "veludhvilet??

Ram

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 28-02-04 23:56

Til alle !
"ram2" må da være det tæteste på "Socialkontor" .. man kan tænke sig !

> ram2
Jeg er også fattig, og venter spændt på hvad du tilbyder !
/PG

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 00:02

Guild dit navn betyder jo med lidt god vilje Gæld Mon Robin Ram forbarmer sig over dig ?? Hi hi Han gir fra de rige
Og RamBlok det var sku da flifrida jeg snakkede til ang udvikling *S* Mvh Sune

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-02-04 00:17

>Guild
Du får point i min tråd.....det er helt sikkert

>Sune
Hvem er flifrida og Robin Ram?? har du drukket?
Hmm...den med frisk og veludviklet studsede jeg osse lidt over, men ski med det - du ved vel bedst selv hva' du mener med det og mon ikke det var veludviklet....er det ikke dig der er sån' ca 2 meter lang*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 00:23

Joh nogen steder og så sku der have stået flipfrida Og nej jeg har ikke drukket andet end vand og lidt kaffe men er holdt op med at ryge og det gir sku nogle halluer
)

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 29-02-04 10:38

Jamen, så giv mig da de 200 point. He-he. =

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-02-04 11:50

>sfl17

Som du måske bemærkede, så skrev jeg, at jeg havde lyst til at give dig 200 point, men jeg fik ikke fortalt dig, at jeg kan styre mine lyster.

Mage til snotåndsvag fremfærd og pointfiksering skal man lede længe efter.

Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 29-02-04 11:51

Tak for svaret Sunowich.

Og ha' en god søndag

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-02-04 12:34

Ja Sunes svar fortjener ikke mindre end 5 stjerner *ROTFL*
Du er dælme en provo Ram.....men jeg elsker dine festlige stunts

Frida....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-02-04 12:40

>Frida.

Den skvaldernosse til sfl17 har da fortjent at blive til grin

Og Sune skal da ha' lidt for al hans "åndsvage" ævl.... Han er jo go' nok

Ram

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 13:17

Takker og bukker du kan altid få lavet Cykel for dem så er der jo ikke nogle der kan komme og sige det er snyd Ha en fortsat god dag Mvh sune