/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
rödvin/alternativ
Fra : onkie
Vist : 544 gange
100 point
Dato : 28-02-04 22:58

Findes der et "alternativ" til rödvin.
Jeg tåler ikke alkohol, men elsker rödvin, findes der en "saftevand", "juice", der bare har en
lille smule smag af rödvin.

mvh.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-02-04 22:59

Findes der ikke alkoholfrie vine?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-04 23:01

Jo der gør prøv her http://www.lorange.dk/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-02-04 23:03

Findes gør det - så er spørgsmålet bare hvor
http://www.foodcomp.dk/fvdb_details.asp?FoodId=1085

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-02-04 23:03
Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-02-04 23:06

Her er alle vinfirmaer
http://www.vinforum.dk/vinfirmaer/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-04 23:10

Der er massere af alkoholfri rødvin her men det er tilsyneladende kun restauranter Og ja jeg har set at loranges link er ude af drift men de har det det er helt sikkert de har alt mvh sune
http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Alkoholfri+R%C3%B8dvin&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-02-04 23:13

onkie

Hvis du vil drikke alkoholfri rødvin, så kan den købes i de fleste supermarkeder. Hvis de ikke har vinen hjemme, så bestiller de den hjem.

mvh ans

Kommentar
Fra : onkie

Dato : 28-02-04 23:14

Et lille problem, jeg bor i Sverige (er dansker ), så vil i skrive navnet på et "produkt" i tror er godt.
(til sunowich, de skrev bare om whisky)
mhv

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-04 23:16

Onkie læs lige mit sidste svar

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 28-02-04 23:19

Deres tlf nummer er jo på siden så prøv at ringe på mandag de sender gerne og er meget dygtige proffe de leverer til det meste af Danmark og vist også til de omkringliggende lande Mvh sune

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 28-02-04 23:25

>onkie
Citat af Ib Grønkær: "Hva' får en normal begavet dansker til at flytte til Sverige?"
/PG

Godkendelse af svar
Fra : onkie

Dato : 28-02-04 23:27

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-04 23:30

Takker og bukker Mvh sune

Kommentar
Fra : onkie

Dato : 28-02-04 23:52

Til Guild

Citat fra mig:"Flytte Väk fra dansk skattelov/arbejdslöshed "