/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Skide plombering!!! Hjælp!!
Fra : hondaforever
Vist : 436 gange
50 point
Dato : 28-02-04 11:51

hej... jeg har en basic udstødning på min yamaha slider, og lige nu er jeg i gang med at fjerne plomben. Jeg brugte en skruetrækker og en hammer og bankede svejsningerne i stykker. Men plomben er rykket lidt længere ned i udstødningen, så hvordan skal jeg få den ud. Plomben er temmelig lang. Den er nok omkring 10cm....

Kom med et svar hurtigts muligt.....

hilsen Søren

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 60 point
Dato : 28-02-04 12:00

kan du ikke komme til at bore den du og så bagefter rense for spåner.

Junior

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 28-02-04 12:02

hmm... det tror jeg ikke lige... Jeg fik at vide at man sagtens kunne brække den op med en skruetrækker....
kan man ikke gøre noget nemt?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 28-02-04 12:06

jeg kender ikke modelen, så jeg vil ikke lege klog på området.

Junior

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 28-02-04 12:08

så luk dog røven....!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-02-04 12:17

Hvis du har fået at vide at du sagtens kunne "brække" den op med en skruetrækker så gør dog det.
Hvorfor spørge her når du alligevel ikke vil høre på kommentarerne.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-04 12:19

Det vil jeg da også sige tal ordentligt hvis du vil ha hjælp Og vil du det ?????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-02-04 12:26

Sådan taler han desværre i ALLE hans spørgsmål.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 28-02-04 12:31

Børn tsktsk...

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 28-02-04 12:54

>hondaforever
Prøv lige og kig i "Din profil". Du har MANGE spørgsmål, som stadig står åbne i katagorien "Knallert".
Dit sprog i denne tråd er absolut ikke passende, og det vil kun bevirke at dit næste spørgsmål vil forblive UBESVARET.
Tænk lige over det !
/PG

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-02-04 16:06

>>Søren
På en eller anden måde skal i have plomben ud. Og jeg tror ikke det er ene god ide at bore i det.

Mordex.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-02-04 13:30

Den er for hård at bore i, men du kan bruge et bøjet metalstykke til at komme ind bagved for at rykke den ud.
Forøvrig, er det ikke noget der rigtigt gir noget på en yamaha slider.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : katana45

Dato : 29-02-04 19:03

køb en ny udstødning hehe

Godkendelse af svar
Fra : hondaforever

Dato : 01-03-04 16:06

Tak for svaret CCjunior.