/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
glasmursten
Fra : carlsen6
Vist : 5752 gange
100 point
Dato : 28-02-04 09:54

overvejer at bygge brusekabine i glasmursten,er der noget man skal tage højde for,hvordan med rengøring (Nemme at holde rene ?? )gode råd tips efterlyses...eventuelt også hvor man får dem billigst !!

Kommentar
Fra : ta262

Dato : 28-02-04 11:30

Hej

Jeg har haft flere baderum og brusekabiner med glas. Det er da i hvert tilfælde let at holde, da glasset sagtens kan holde til en omgang kalkfjerner. Så hvis jeg skulle lave et nyt bad i dag, ville jeg absolut bruge glas i de dele der kunne lade sig gøre ( også en evt. dør til brusekabinen.) Glas i badet giver en flot effekt og mere lys.

Mvh
Torben

Accepteret svar
Fra : broka

Modtaget 100 point
Dato : 03-03-04 16:09

Du kan se alt om "GLASBYGGESEN" fra "EVERS" på http://www.silvan.dk/
Gå ind i SØG:"GLASBYGGESEN" - der ser du stortset alt om emnet.
Hilsen broka

Godkendelse af svar
Fra : carlsen6

Dato : 20-03-04 16:48

Tak for svaret broka.

Kommentar
Fra : moebius25

Dato : 22-09-04 22:11

Broka, dit ellers glimrende råd virker desværre ikke!

Kommentar
Fra : broka

Dato : 23-09-04 22:33

moebius25,
kunne du ikke lige skrive - hvad, virker ikke.

Kommentar
Fra : 2727

Dato : 11-07-05 21:13

hvilken slags voks skal man bruge i kabinen af glasmursten ? - (for at undgå kalk !)

Kommentar
Fra : carlsen6

Dato : 12-07-05 12:51

ganske almindelig bilvoks neutral i farven ( hvid ) bruger selv alaska flydende der er til mange gange og det virker !!