/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Problemer med Google
Fra : k.j.k
Vist : 555 gange
200 point
Dato : 28-02-04 08:21

Jeg kan ikke få søgemaskinen Google vist, der står: siden kan ikke vises - er der nogen der ved hvad problemet kan være.

Karin

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 28-02-04 08:29

Er det kun google det er galt med?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-02-04 09:05

>k.j.k

Søger du på www.google.com

Ram

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 28-02-04 09:47

Til lengberg: Ja det er kun google der er problemer med

til Ram: Jeg har prøvet at komme ind på alle mulige måder, men det kan ikke lade sig gøre

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-02-04 09:51

>k.j.k.

Grunden til at jeg spurgte var, at jeg har set nogen søge på www.google.dk som ikke viser den google du søger. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig - der skal sikkert nogle PC kyndige til - De dukker nok op i løbet af dagen, så vent du blot

Ram

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 28-02-04 09:55

Jeg kan hverken komme på www.google.dk eller www.google.com
men foreløbig tak

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 28-02-04 10:37

Slet din midlertidige internet filer og cookies!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 28-02-04 10:47

Bare jeg dog havde dit problem, ligegyldigt hvad jeg søger ind på så dukker google op!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-04 10:53

Hej du kan jo lige prøve at hente denne den ligger sig i din internet explorer og er også pop up stopper Mvh sune http://toolbar.google.com/

Kommentar
Fra : als

Dato : 28-02-04 12:30
Kommentar
Fra : valde.

Dato : 28-02-04 12:50

det er måske nok Sunowich der har svaret!
hvad er//www.spywarefri.dk/virus.htm#ghosts for noget?

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 200 point
Dato : 28-02-04 12:52

Jeg skyder på at du ikke har et opdateret styresystem. Læg spørgsmålet her: http://www.spywarefri.dk/forum og jeg garanterer dig 100% at problemet bliver løst.

Kommentar
Fra : als

Dato : 28-02-04 12:56

hvad er//www.spywarefri.dk/virus.htm#ghosts for noget?
Det var en virus som gik meget på Google og som jeg har undersøgt i hale og r.. Den fjernede Google som søgeside. Efter at Microsoft lukkede et hul er den dog blevet sat i skammekrogen. Derfor tror jeg ikke at vor ven k.j.k har et opdateret styresystem. Når jeg henviser til Spywarefri's forum, så er det fordi at jeg ved at spørgsmålet har været oppe der tidligere, og at de kan løse problemet.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 28-02-04 14:01

prøv at:

1. Slet dine Internet Temp Files. (Denne computer - Højre klik på c drevet - Engenskaber - Diskoprygning - flueben i Internet temp files. - OK
2. Slet dine Cokkies. (Denne computer - C drevet - Documents and Settings - Dit computer navn - Cokkies) Slet i index.dat filen men alle de andre.
3. Opdatere din Internet Explorer.
4. Updatere dit windows på Microsoft Windwos Update siden

Dette skulle virke hvis ik, ja så er www.spywarefri.dk/virus.htm#ghosts nok svaret som Als og de andre skriver om.

Håber du finder svartet.

m.v.h
/Steffan

Godkendelse af svar
Fra : k.j.k

Dato : 28-02-04 18:26

Tak for svaret als.