/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
17,5 ell.19mm kaburator købes til Jog!!!
Fra : Claus999
Vist : 334 gange
20 point
Dato : 22-04-02 12:49

Hej.. Jeg har en Yamaha Jog.. Jeg ville høre om der er nogen der har en 17,5 mm ell. 19mm kaburator til Jog... Kaburatoren skal være 100% iorden og ikke for gammel..
Skriv hvis i har en!!!!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-04-02 11:49

FUT til marked!

"Claus999" <Claus999.news@kandu.dk> wrote in message
news:nRRw8.1401$kp3.120405@news010.worldonline.dk...
> Hej.. Jeg har en Yamaha Jog.. Jeg ville høre om der er nogen der har en
> 17,5 mm ell. 19mm kaburator til Jog... Kaburatoren skal være 100% iorden
> og ikke for gammel..
> Skriv hvis i har en!!!!!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 20 point
Dato : 23-04-02 22:21

du får intet ud af at afvise svaret for det er det rigtige enten du vil eller ej så
FUT : www.dba.dk.
VÆr sød at overholde de regler der er herinde, det gælder også DIG.........

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-04-02 23:29

En kaburator er en engangsinverstering....Den kan sku da ikke blive for
gammel....En kaburator kan altid rengøres og er derefter så god som ny.....
Har aldrig hørt om fænomenet for gammel....

Desuden lidt OT spørgsmål...

"Claus999" <Claus999.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:nRRw8.1401$kp3.120405@news010.worldonline.dk...
> Hej.. Jeg har en Yamaha Jog.. Jeg ville høre om der er nogen der har en
> 17,5 mm ell. 19mm kaburator til Jog... Kaburatoren skal være 100% iorden
> og ikke for gammel..
> Skriv hvis i har en!!!!!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Claus999

Dato : 24-04-02 22:30

Det er jeg sgu ked af.... Jeg vidste ikke at man ikke måtte spørge til sådanne ting...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-04-02 20:19

"SpAwN" <fnuller10@sport.dk> skrev i en meddelelse
news:3cc5e04a$0$78803$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> En kaburator er en engangsinverstering....Den kan sku da ikke blive for
> gammel....En kaburator kan altid rengøres og er derefter så god som
ny.....
> Har aldrig hørt om fænomenet for gammel....

Den kan ligesom alt muligt andet blive slidt, i svømmerophæng og alt andet
bevægeligt i sådan en satan!

> Desuden lidt OT spørgsmål...

Meget.. salg henvises venligt men bestemt til news:dk.marked.privat.knallert

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-04-02 16:50

Nej forbi i svømmerhuset er der benzin og olie som skøre.

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> wrote in message
news:rIYx8.105$td2.5861@news.get2net.dk...
>
> "SpAwN" <fnuller10@sport.dk> skrev i en meddelelse
> news:3cc5e04a$0$78803$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > En kaburator er en engangsinverstering....Den kan sku da ikke blive for
> > gammel....En kaburator kan altid rengøres og er derefter så god som
> ny.....
> > Har aldrig hørt om fænomenet for gammel....
>
> Den kan ligesom alt muligt andet blive slidt, i svømmerophæng og alt andet
> bevægeligt i sådan en satan!
>
> > Desuden lidt OT spørgsmål...
>
> Meget.. salg henvises venligt men bestemt til
news:dk.marked.privat.knallert
>
> --
> Michael Frederiksen
> Honda SFX - MC wannabie
> ICQ: 121663556
> Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-04-02 18:33

"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse
news:aabt02$ucm$1@news.cybercity.dk...
> Nej forbi i svømmerhuset er der benzin og olie som skøre.
>

For det første.. Gider du skrive dit svar under det du svarer på??

Og jo, en karburator kan blive slidt!
styret til stemplet kan også blive slidt, nålen osv.. der sq mange dele i
sådan en satan!
Der er jo også olieblandet benzin i cylinderen, og den blir jo slidt
alligevel

Hvis du kommer forbi vestsjælland en dag skal jeg vise dig en meget slidt
solex karburator!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P