/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Incredimail vs. outlook - er det noget ?
Fra : Mettemaria
Vist : 367 gange
25 point
Dato : 28-02-04 00:14

Hej Kandu- brugere,

Jeg har tidligere efterlyst en "kuvert" som poppede op, når jeg får en mail (Outlook Express). Den der incredimail-er det noget at gå efter, eller skal jeg bare være glad og tilfreds for min Outlook ?

Godt tip ønskes !

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-04 00:19

Jeg kender det ikke men kender outlook godt og er tilfreds med det hvoffor vil du evt skifte ??Mvh Sune

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-02-04 00:21

Hvis du er en af dem, der kan lide nuttede og sjove mail så vil du elske Incredimail. Personligt mener jeg at det er noget bras.
Bjarne

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-02-04 00:23

Du kan prøve at downloade det, og så se om det var noget for dig. Den har masser af muligheder, bl.a. baggrunde, lyde, smileys, m.m.
http://www.incredimail.com/
Du kan altid uninstalere den hvis det passer dig.

Mordex.

Kommentar
Fra : Mettemaria

Dato : 28-02-04 00:25

Sune: Jeg savner en meddelse på skærmen, når jeg får mail.

Hej igen BjarneD, vi har skrevet før.. om næsten samme problem. Ka' du ikke med få ord forklare hvorfor det er noget bras ? Jeg har godt set alt "braset" - det eneste jeg ønsker var den her "pop-up" besked.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-02-04 00:27

Du kan vælge mellem mange af de der popup beskeder. De er rigtigt gode.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 35 point
Dato : 28-02-04 00:32

Det der med bras er simpelthen bare fordi der er alt for mange "sjove" funktioner, men som jeg skrev er det måske noget for dig og hvorfor ikke gøre som Mordex foreslår - PRØV DET.

Godkendelse af svar
Fra : Mettemaria

Dato : 28-02-04 00:33

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-02-04 00:35

Det var da så lidt

Mordex.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-02-04 00:35

Tak selv, men Mordex svarede da vist bedre

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-02-04 00:37

Det er ok. Bjarne.
Ikke alle kan lide mig.

Mordex.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-02-04 00:38

Hvis du ser lige så sur ud som dine "smileys" forstår jeg det godt
Bjarne

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-02-04 00:40

Det gør jeg ikke. Jeg ser sådan her ud

Mordex.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 28-02-04 00:43

>BjarneD
Som "Mettemaria" skrev: PRØV DET
Og jeg kan tilføje: Det er helt gratis
/PG

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-02-04 00:45

Det er godt set Guild. Men faktisk forkert

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-02-04 00:45

Prøv det Bjarne *GGGGG*

Kommentar
Fra : Mettemaria

Dato : 28-02-04 09:44

Hej Mordex - ups - du skal ikke blive glemt... )))

Kommentar
Fra : als

Dato : 28-02-04 13:01

gratis incredible mail = gratis spyware

Kommentar
Fra : Mettemaria

Dato : 28-02-04 13:07

Hej als,
Hvordan Spyware.

Du må undskylde, men jeg er ingen ørn til det her....

Kommentar
Fra : als

Dato : 28-02-04 17:46

Hej Mettemaria. I den gratis version får du lidt spyware med i købet (desværre). Købe-versionen skulle være uden spyware. Det spyware som findes i gratis versionen er ikke af den hårde slags (CoolWebSearch, Lop mv), men den er der. I mange tilfælde skal gratis-programmerne have mønt ind på anden måde og det gør man så ved at lave aftaler med adware-producenter (reklame- og marketingsfirmaer). Jeg synes blot du skulle vide det.

Kommentar
Fra : Mettemaria

Dato : 29-02-04 09:41

Tak als - det er noteret.

Kommentar
Fra : Mettemaria

Dato : 01-03-04 21:41

Hej BjarneD - jeg ir'r dig ret mht. Incredimail - nu er der begyndt at komme "junkcommercials" oppe i højre hjørne - vil du gerne af med dem ? - så køb vores full-pack... tsk, tsk, tsk.

I øvrigt - har jeg et spørgsmål til dig vedr. tastatur.... hvor skriver jeg det henne så du ser det?