/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
musik med e-mail kan ikke afspilles
Fra : niss45
Vist : 476 gange
50 point
Dato : 28-02-04 00:11

Hvorfor kan der ikke afspilles musik som er med i en e-mail, ?? hverken outlook express eller Microsoft outlook kan afspille musik filer .
Der er instaleret win XP pro og megge outlook programer samt media player, samt jave men intet hjælper..
På andre pcér med samme programmer er der ingen problemer

Accepteret svar
Fra : Mettemaria

Modtaget 60 point
Dato : 28-02-04 00:16

Du skal prøve at opdatere din mediaplayer - kan ske på Windowsupdate.com

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-04 00:21

Men er det ikke ligesom med filmfiler at den så skal deles i bidder for at blive sendt Jeg bruger da msn messinger hvis jeg skal sende sådanne ting mvh sune

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 28-02-04 00:26

Nu drejer det sig om at man sender en e-mail med billeder , tekst og baggrunds musik som automatisk afspilles når man åbner mailen , og ikke en vedhæftet musik fil..
Windows er fuldt opdateret og regner så med at media player også opdateres, samtidig...eller gør den ??

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-02-04 01:34

Det kan være at Mediaplayer ikke har filtypen tilknyttet til den musik fil type...
Prøv at
- gem filen i en mappe.
- åben media player
- vælg filer åben og åben musik filen.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 28-02-04 06:02

jeg har før fået musik via e-mail som ifølge afsender virkede, men der var noget med nogle retigheder som skulle vidergives etc. Højreklik på filen, og tjek licensen.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 08-03-04 08:30

Musikfilen er sikkert *.wma eller *.mp3...

Prøv at hent winamp fra www.winamp.com

mvh. Cooper

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 08-03-04 09:59

Det drejer sig om midi filer som jeg har brugt flere gange i e-mail og ved det virker , men på en anden pc vil det ikke virke , og den burde kunne afspilles direkte i e-mailen som jeg selv gør på min egen pc.
NISS

Godkendelse af svar
Fra : niss45

Dato : 11-03-04 22:27

Tak for svaret Mettemaria. selvom ingen af svarene virker var du den første til at besvare og får derfor de lovede point ..og så er spørgsmålet derfor afsluttet og lukket..
Niss