/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
pocket pc
Fra : snusi
Vist : 363 gange
150 point
Dato : 27-02-04 21:10

Hej

Jeg har lige købt en hp iPAQ Pocket Pc h2210. Jeg kan ikke få GPS antennen ( lille gennemsigtig boks) til at virke.
Der er et lille rødt lys indeni som blinker, men andet sker der ikke.
Hvad har jeg gjort forkert, og hvad gør jeg nu?

Snusi

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-02-04 21:11

Læs vejledningen, den må da kunne hjælpe dig.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 27-02-04 23:16

Tænd for den

Accepteret svar
Fra : fiti3146

Modtaget 150 point
Dato : 27-02-04 23:25

du skal ind i gps opsætningen og lave nogle ændringer
der er et lille vindue der sovetegn i der skal du trække parametret til helt til højre så der kommer et par tomtom hænder i stedet når du har gjort det vil jeg anbefale at du reset din pda med tilsluttet gps antenne så finder den selv den rigtige gps håber dette hjælper dig

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 28-02-04 14:08

Hej fiti3146

Det hjælper på det, men nu spørger den om aktiveringskode, hvor er den?

Venlig hilsen
Snusi

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-02-04 15:03

Aktiveringskode følger med i købet.
Se vejledning igen.

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 28-02-04 16:53

Hej.

Er det muligt at begynde helt forfra, hvor pocket pc´en er tom. Jeg har trykket på reset, men den starter op igen der hvor jeg stoppede.

Mvh
Snusi

Kommentar
Fra : fiti3146

Dato : 28-02-04 16:55

når den spørger efter aktiveringskode skal du bruge den code den skriver på displayet og så koble op til
www.ttcode.com på denne side følger du bare vejledningen så får du den aktiveringskode du skal bruge for at komme videre

Kommentar
Fra : fiti3146

Dato : 28-02-04 16:57

du kan godt starte forfra men så skal du pille batteriet ud og lade pda'en ligge sådan nogle timer for at den taber hukommelsen

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 28-02-04 17:18

Hej.

Ok, mange tak, det prøver jeg. Skal alligevel ud at køre med min ældste datter, hun skal til galla

Mvh
Snusi

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 28-02-04 20:08

Hej.

Jeg har nu fundet ud af problemet med min pocket pc. Jeg har skrevet forkert aktiveringskode, og jeg kan åbenbart ikke prøve igen, da den nu skriver at koden er forkert.

Mvh
Snusi

Kommentar
Fra : fiti3146

Dato : 28-02-04 20:48

du skal være opmærksom på at aktiveringskoden og den code der står på cd-coveret ikke er den samme
aktiveringskoden skal du hente på www.ttcode.com ved hjælp af coden på coveret og den devicecode pda'en
skriver på skærmen når den beder om aktiveringskoden når du har fået den skriver du den i feltet hvor der står
aktiveringskode så kører det bare og du bliver ikke spurgt mere

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 28-02-04 22:08

Hej igen

Da jeg tastede product code ind, stod der: If your divice code is ( en code med tal og bogstaver) then click here. Og da jeg på det tidspunkt ikke havde set coden til pocket pcen, sagde vi ja til det. Vi har herefter fundet ud af at det ikke er den code der stod på ttcode.com, men vi kan åbenbart ikke prøve på ny, for hver gang vi går ind på ttcode.com står den samme code endnu. Jeg troede vi kunne ændre coden.

Det er f..... træls når det ikke virker.

Mvh
Snusi

PS. Vi er min søn og jeg

Kommentar
Fra : fiti3146

Dato : 28-02-04 22:28

når du kommer ind på ttcode skal du først skrive den code der står på omslaget dernæst bliver du spurgt om devicecode
hvis den selv skriver en devicecode plejer der med rødt skrift længere nede på siden 2 valgmuligheder så du skulle kunne ændre devicecode

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 29-02-04 09:44

Hej.

Det var også hvad jeg troede, men der stod kun den ene kode og nedenunder stod der at jeg kunne kontakte support. Jeg har nu skrevet derind og håber på hurtig svar. Der står godt nok at der vil gå 3 dage før jeg hører fra dem .

Da jeg skrev første gang var der noget i vejen med antennen. Jeg var i Bilka og bytte antenne, skærm og batteri, og derefter kom antenne og pocket pc i kontakt med hinanden

Jeg kom i tanke om jeg måske også skulle have tomtom cdèn byttet fordi der måske er forskellige koder, men jeg ringede til Bilka, hvor de siger at det ikke betyder noget hvilken cd det er.

Jeg må nu stille og rolig vente på svar .

Mvh
Snusi

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 29-02-04 09:45

Tak for svaret fiti3146.

Jeg acceptere svaret fordi det kunne hjælpe mig videre dengang, at jeg nu har fået andre problemer med pocket pc, er vist min egen skyld.

Mange tak for hjælpen fiti3146.

Mvh
Snusi