/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hjælp mig til træning af Kampsport?
Fra : Saiyajin
Vist : 684 gange
20 point
Dato : 22-04-02 12:19

Hey, jeg er 15 år og har trænet Karate længe, vil da også gerne prøve andre systemer, men måske sernere!
jeg har prøvet lidt af hvert af mit egen træning, men det mærkes kedeligt, og vil gerne spørge jer andre som os går til kampsport, om i kan give mig nogle råd til mit træning, jeg laver også styrketræning, men vil mest have træning til teknikken!
....hvis i mangler lidt mere at vide før i kan svare, så skriv lige hurtig.
Mange Tak

Dennis The Saiyan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-04-02 21:02

Hej Saiyajin

Prøv at skriv dit indlæg i dk.sport.kampsport Der er jeg sikker på at du vil
få en masse foreslag.

Med venlig hilsen

Brian Mathaissen

Saiyajin <Saiyajin.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3pRw8.1836$HZ2.93505@news000.worldonline.dk...
> Hey, jeg er 15 år og har trænet Karate længe, vil da også gerne prøve
> andre systemer, men måske sernere!
> jeg har prøvet lidt af hvert af mit egen træning, men det mærkes
> kedeligt, og vil gerne spørge jer andre som os går til kampsport, om i
> kan give mig nogle råd til mit træning, jeg laver også styrketræning,
> men vil mest have træning til teknikken!
> ...hvis i mangler lidt mere at vide før i kan svare, så skriv lige
> hurtig.
> Mange Tak
>
> Dennis The Saiyan
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-04-02 19:55

Kig evt forbi www.jkd-kbh.dk og se om det er noget for dig

--
JKD København
www.jkd-kbh.dk

"Saiyajin" <Saiyajin.news@kandu.dk> wrote in message
news:3pRw8.1836$HZ2.93505@news000.worldonline.dk...
> Hey, jeg er 15 år og har trænet Karate længe, vil da også gerne prøve
> andre systemer, men måske sernere!
> jeg har prøvet lidt af hvert af mit egen træning, men det mærkes
> kedeligt, og vil gerne spørge jer andre som os går til kampsport, om i
> kan give mig nogle råd til mit træning, jeg laver også styrketræning,
> men vil mest have træning til teknikken!
> ...hvis i mangler lidt mere at vide før i kan svare, så skriv lige
> hurtig.
> Mange Tak
>
> Dennis The Saiyan
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-05-02 22:02

"Saiyajin" <Saiyajin.news@kandu.dk> wrote in message
news:3pRw8.1836$HZ2.93505@news000.worldonline.dk...
> Hey, jeg er 15 år og har trænet Karate længe, vil da også gerne prøve
> andre systemer, men måske sernere!

Det tætteste jeg har været på kampsport eller slagsmål er at slå katten af
tønden som knægt, men jeg faldt forleden over et dansk site om mange
forskellige typer kampsport, som helt sikkert kan give dig noget
inspiration - og de har et forum, hvor du kan prøve at spørge.

Sitet er www.martialarts.dk

- Klaus

Accepteret svar
Fra : Kiruba

Modtaget 20 point
Dato : 09-05-02 17:28

Hej Dennis,
hvis det er ren teknik du skal have prøvet af, synes jeg at du skulle kigge lidt på mixed martial arts som f.eks. shootfighting. Håber det hjalp.
Kiruba
www.shootfighting.dk
www.mma.dk

(også søg i jubii eller google)

Godkendelse af svar
Fra : Saiyajin

Dato : 10-05-02 11:21

Tak.......jeg vil prøve at se de sider igennem som i gev mig.....

Hilsen The Saiyan

Kommentar
Fra : Saiyajin

Dato : 10-05-02 11:24

"Mathiassen" skrev d. 24-04-02 21:02 dette indlæg :
> Hej Saiyajin
>
> Prøv at skriv dit indlæg i dk.sport.kampsport Der er jeg sikker på at du vil
> få en masse foreslag.
>
jeg har et spørgsmål til dit dit indlæg...hvor kan jeg skrive mit indlæg, og hvor finder jeg det, jeg ved ik hel hvordan det skal gøres, kan du lige fortælle hvordan....TAK

The Saiyan