/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Der mangler noget på kandu.
Fra : Teil
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 27-02-04 19:09

Der mangler en liste over medlemmer/brugernavne.
Det kunne være interessant at vide hvor mange medlemmer
der er og hvor stor tilstrømningen er.
Det bruges andre steder så hvorfor ikke på kandu.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-02-04 19:10

Enig

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 110 point
Dato : 27-02-04 19:11

Men jeg mener der er ca. 150.000 måske lidt over af medlemmer.
Det er så måske ikke alle der bruger kandu, men det er et af de sidste medlemsnumre.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 19:13

Det nærmeste du kommer det er nok ovre til venstre at "trykke" statistik

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 27-02-04 19:13

Enig.... men man kan dog se sidste måneds aktive superbrugere her http://www.kandu.dk/dk/lodtrak.asp

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-02-04 19:14

Man kan også se dem unde månedens præmie.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-02-04 19:14

Som Uffe skriver mente jeg lodtrækning

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 27-02-04 19:55

Jeg ved ikke fra hvilket medlemsnr. kandu startede med.

Men det kan vel regnes det ud ved at sammenligne medlemsnr. og login datoer?

Men det kan jo kun bruges til at se hvor mange medlemmer der har været. Og ikke hvormange der er nu.

Du må oprette din egen liste, indtil du får overtalt kandu til at lave det.

Du kan også lave en "underskriftindsamling" her på kandu (jeg gider ikke selv) til kandu om dette ønske.

Mit første login er d. 21.2.04
Mit medlemsnummer er: 149654.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-02-04 22:19

Så må I ikke glemme alle dem, der har flere profiler - Jeg har f.eks. 3......mindst - samt brugere der ikke er aktive mere, men ikke er slettet på grund af Kandu's manglende vilje til at slette en brugerprofil.

Ram

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-02-04 22:22

>>Ram
Du kæfter sgu også op som som MINDST 3 personer, så du regnes nok som 3........
Du er både her og der og allevegne.

Mordex.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-02-04 22:25

>Mordex

Nu er du uretfærdig - Jeg har aldrig været i emnerne "Gnavere" og "Dykning"

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-02-04 22:26

>Mordex

Ved nærmere eftertanke, så har du måske alligevel lidt ret - Min kæreste siger nemlig det samme

Ram

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-02-04 22:29

Måske har du ikke været i de to emner selv, men du har sikkert været omtalt der, som "Ram, den dykkende gnaver"

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-02-04 22:29

Det er nok fordi du dykker ned og gnaver i alle andre emner.

Mordex.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-02-04 22:29

>Mordex

Øhhh .. Jeg misforstod din kommentar. Jeg troede du mente, at jeg var alle vegne

Men hov dette er jo ikke smalltalk, så jeg skynder mig væk, inden der falder brænde ned

Ram

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-02-04 22:30

Jeg glemte lige en

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-02-04 22:31

>mordex

Du er vist en værre een

Ram

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-02-04 22:32

Ja, vi må hellere stoppe.
Men vi kan blive enige om én ting, nemlig at Ram helt sikkert ikke mangler på Kandu.

Mordex.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-02-04 22:33

>Mordex

Kan man ikke blive berømt, så kan man da blive berygtet

Ram

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-02-04 22:33

Ja, Ram. Kun én, og ikke som dig, tre.

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 01-03-04 05:48

Tak for svaret Mordex.