/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Manglende lyd på hjemmesider
Fra : EiHaBr
Vist : 474 gange
120 point
Dato : 27-02-04 17:46

Vi har pludselig fået et mærkeligt problem, vi mangler lyd, når vi går ind på hjemmesider hvor der er lyd, f.eks film med lyd, musikgruppers hjemmesider og Krøniken.dk osv.
Lyd virker godt nok når man spiller CD ér.
Vi bruger XP Pro

EiHaBr

Kommentar
Fra : micjo

Dato : 27-02-04 17:53

Hej
Du skal ind i indstillinger for internet, fanebladet avanceret.Så ruller du ned til punktet "mutimedier" og vinger af hvad din browser må.
Du kan stille mange ting her, bl.a. activeX, film, flash og meget mere.
Mvh Micjo

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-02-04 17:55

det kan godt opstå vis man på et tidspunkt har accpteret at afspille web medier i panelet(medier oppe i toppen af IE)prøv
og klik på medier oppe i toppen,så kommer panelet frem i venstre side gå ned i bunden og tjek medieindstillinger,prøv dig frem.
Manse9933

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 29-02-04 23:27

Hej Micjo.
Tak for dit svar, jeg har været inde og set/prøvet indstillinger avanceret-multimedier,
intet hjælper åbenbart lige nu.

Hej Manse 9933
Jeg forstår ikke helt dit svar, men er det ikke det samme som micjo, eller hvor skal jeg ind og forsøge, også en tak til dig.

mvh EiHaBr

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 120 point
Dato : 01-03-04 13:05

At du kan spille cd'er kan skyldes, de bliver afspillet analogt. Dvs. at du har en tynd ledning der går fra dit CD-ROM drev til lydkortet. At der ikke kan afspilles digitalt via bund/lydkort bussen kan skyldes, du ikke har indstalleret din lydkortdriver korrekt. Gå i Start->Indstillinger->Kontrolpanel->Enhedshåndtering->System; find : Enheder til lyd, video og spil. Slet alt dér og REBOOT. Nu genindstallerer du de rette drivere til dit lydkort og alt burde være tipper-topper

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 18:41

EiHaBr -> Har du fået løst problemet ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 11-07-04 20:04

Ja tak, problemet er løst.

mvh. EiHaBr

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 20:13

EiHaBr -> Er du så sød at lukke dette spørgsmål ved at acceptere den kommentar du synes hjalp dig bedst på vej. Hvis ikke du finder en sådan kommentar ? Så træk lod

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : EiHaBr

Dato : 12-07-04 15:29

Tak for svaret molokyle.