/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hjelp til media player 2
Fra : klink34
Vist : 522 gange
20 point
Dato : 27-02-04 16:34

når at jeg åbner media player skriver den.det angivne modul blev ikke fundet.så vidt at jeg kan se mangler jeg en codec

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 16:39

Har du ikke lige haft samme spørgsmål?
Der må være en anden fejl. det har ikke noget med codec at gøre.
Hvad gør du HELT PRÆCIS ?

Kommentar
Fra : klink34

Dato : 27-02-04 16:55

jeg åbner som at jeg plejer når jeg vil høre musik.Men så snart jeg trykker på play skriver den.det angivne mondul dlev ikke fundet og bagefter skriver den at den mangler en codec

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 17:01

Når medieplayer er åben står der i højre side hvilke numre du kan afspille. (afspilningsliste)
Hvis det er et af disse den ikke kan spille er det fordi du har flyttet det så den ikke kan finde det.
Prøv at lade være med at åbne medieplayer og blot dobbeltklikke på nummeret - eller hvis det er en cd - så bare læg den i - så åbner den selv.

Kommentar
Fra : klink34

Dato : 27-02-04 17:17

jeg bruger aldrig afspilningslisten.det hjelper ikke når at jeg ligger en cd i. også de film og musik som jeg har til at ligge i min mappe afviser den.men jeg har været ved at rydde op på min harddisk.jeg tror at jeg måske har slettet noget jeg ikke skulle have gjordt.jeg har lige prøvet først at opdatere den og bagefter afinstallere den men ingen af tingene lykkes.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 17:23

Prøv at hente denne codec-pakke - det er da muligt du har fået slettet noget.
Jeg havde bare indtrykket af at du ikke kunne ÅBNE medieplayer.

http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/singlefile.php?lid=206

Accepteret svar
Fra : 929mazda

Modtaget 30 point
Dato : 27-02-04 17:24

hvis det nu alligevel skulle være en codec, så prøv www.divxmovies.com der er masser af codec´s

Godkendelse af svar
Fra : klink34

Dato : 12-07-04 17:21

Tak for svaret 929mazda.

Kommentar
Fra : Mads_o

Dato : 09-08-05 13:52

Guide To Error 8007007E In Windows Media Player

Error 8007007E or "Module not found" means something in the playback chain isn't fully installed. It is most likely not WMP, but something like a sound card driver. http://www.zachd.com/pss/pss.html#isolate may help narrow it down a bit. Basically you are looking for what works and what doesn't, then you can find out what is not installed or what is broken.

There is not a single solution to this problem. Your answer will depend on what exactly doesn't work. DirectX, third party codec's, sound card drivers, video card drivers, and many other things can cause this.

Jeg har i øvrigt samme problem, på en computer, hvor andre players ikke har problemer med at afspillefilerne...