/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Imesh
Fra : Mille35
Vist : 1044 gange
50 point
Dato : 27-02-04 15:21

Imesh bruger vores piger til at downloade musik... men der er mange gange det ikke lykkes.Er der nogen der hved om der findes andre " lette programmer til at downloade musik med

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 15:25

Hvilken form for musik ?

Kommentar
Fra : Bernsted

Dato : 27-02-04 15:26

Ud over Kazaa, som ofte er virusbefængt, er der Winmx http://www.winmx.com som mange bruger netop til at hente musik på. Det er en fildelingstjeneste, som der er noget ballade om (copyright osv.), men stadig og endnu er lovlig i Danmark.

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 27-02-04 15:31

http://www.emule-project.net godt gratis og sikkert

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 15:34

www.overnet.com er den "reneste", og et absolut anbefalelsesværdigt produkt og også gratis.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 27-02-04 16:27

Man rådgiver ikke om ulovlige ting (refi)

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 27-02-04 16:27

Det er bare alm.musik

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 27-02-04 16:30
Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 16:44

"ting27"
Der er MASSER af LOVLIGE ting på overnet - så jeg rådgiver ikke om nogetsomhelst ulovligt.
Pas nu dine egne spørgsmål, så passer jeg mine.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 16:47

"Mille35"
Det bliver så næste punkt.
Hvis dine piger vil downloade cd-musik osv. er det ikke lovligt.
Men der findes lovligt musik til download på mange af kunstnernes hjemmesider.
Så alm. musik er ikke oplysning nok.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 16:49

Du kan også flere steder downloade musik og film på prøve og hvis du vil beholde det må du desværre betale.

Kommentar
Fra : BoWie

Dato : 27-02-04 18:36
Kommentar
Fra : ting27

Dato : 27-02-04 18:38

refi> Det skal du jo sige. I samme situation vil jeg sige det samme. Sjovt at det var dig der skulle besvare spørgsmålet. Du ved godt selv at de information du giver vil blive grugt ulovligt, så måske skulle du lukke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 18:43

Af hvilken grund dog.
Der er da intet ulovligt i at bruge p2p programmer.
Derfor startede jeg også med at spørge hvad det drejede sig om.
Man skal ikke opfatte alt som kriminelt, sålænge man ikke kender baggrunden.
Du vil aldrig kunne finde nogetsomhelst sted hvor jeg skulle have opfordret til det modsatte.
Og forøvrigt er dette IKKE smalltalk.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 27-02-04 19:44

lol.. refi. Du finder hele tiden på noget nyt... er du ikke snart tom af ideer???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 19:46

Er du da ikke snart træt?

Accepteret svar
Fra : otello45

Modtaget 50 point
Dato : 27-02-04 19:50

Her har du nogen af de meste brugte P2P Programmer.
Du skal huske at nogen af disse programme også installere spyware-programmer...Så pas på hvad du installere på din computer!!!!
Ares
Badblue
Bearshare
Blubster
Earthstation5
Edonkey2000
Emule-project
Grokster
Imesh
Kazaa
KaZaA Lite+
Limewire
Morpheus
Napster.com
Phex
Piolet
Shareaza
Sharemonkey
Slyck
Sourceforge
Widesource
WinMX
Xolox

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 27-02-04 20:26

tjoo. psykisk træt.

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 01-03-04 16:08

Tak for alle svarene. Jeg syndes bare de programmer ser lidt svære ud

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 30-04-04 09:56

Tak for svaret otello45.

Kommentar
Fra : kaspino

Dato : 26-07-04 08:35

hva kan man bruge winmx til??

Kommentar
Fra : cowrun

Dato : 15-04-05 23:49

emule er rigtig godt i burde prøve det...