/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
indlæg
Fra : Linnea
Vist : 315 gange
50 point
Dato : 27-02-04 14:46

Kan man, når man har skrevet et rigtig laaaangt og godt indlæg, og sendt det...men så opstod der en FEJL så det ikke er blevet sendt alligevel, finde det igen og sende det på ny eller er det lost, så jeg er nødt til at skrive det om igen, hvilket jeg ikke har tænkt mig!

Kommentar
Fra : kaos_kristian

Dato : 27-02-04 14:50

Davs du. Nej desværre gemmes dit indlæg ikke, så hvis du ikke kan finde dit indlæg ved at trykke tilbage i din browser (hvis ikke vinduet lukkede) så er dit indlæg desværre tabt.
Kaos

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 27-02-04 14:50

Desværre ikke! Jeg gør altid det, at når jeg skriver et langt indlæg, så højreklikker jeg på indlægget trykker på marker alt og derefter kopier, så er indlægget gemt i ens udklipsholder og kan derefter indsættes igen (Højreklip og sæt ind) hvis noget går galt!

Kommentar
Fra : LA5

Dato : 27-02-04 14:54

Du skal altid kopiere dit laaaange indlæg til Notebook eller klippebordet, for det du beskriver sker desærre tit - jeg har også prøvet det

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 27-02-04 14:56

En lidt nemmere måde (synes jeg):
1 Ctrl+a markerer
2 Ctrl+c gemmer
3 Ctrl+v sætter ind
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 27-02-04 14:57

Det sker for alle, så følg de gode råd.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-02-04 14:57

>Linnea

Gør dig til en vane at lave lange indlæg i word - Kandu er ikke kendt for vild stabilitet, og det er møg ærgeligt at miste noget man har siddet længe og arbejdet med.

Til dit sp. Hvis det ikke er kommet på Kandu, så er det lost
Ram

Kommentar
Fra : Linnea

Dato : 01-03-04 18:25

ok tak for tipsene!!! det må jeg hellere lige øve mig lidt i.
...det der med points fatter jeg ik helt, så....
Linnea

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-03-04 13:21

> Linnea

Det med point er der mange andre der heller ikke fatter, så det skal du ikke tage dig af.

Men hvis du synes, at du har fået fyldestgørende svar på dit sp. vil lukke det, så klik på "Accepter" ud for den person du synes, der har svaret bedst på det. I dette tilfælde er der flere, der svarer lige godt på dit sp.- Så kan du bare gi point til den der kom først - i dette tilfælde "kaos_kristian".... eller som det passer dig - Det er dig der suverænt bestemmer

Ram

Godkendelse af svar
Fra : Linnea

Dato : 03-03-04 13:17

Tak for svaret tedd.