/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Renegate.HMM
Fra : BakerMC
Vist : 613 gange
50 point
Dato : 22-04-02 00:28

Har fået en copi af renegate af min bror. Men jeg kan ikke få lov til at installere den på min pc. der kommer denne fejlmelding op. Inset play cdér. det er allerede under installeringe jeg får denne melding. Hvilke undre mig meget.
ja jeg ved godt at jeg skal bruge en patch.. MEN det er først når jeg skal spille spillet.
Er der nogle der ved noget om det...

MVH.

Accepteret svar
Fra : shub

Modtaget 50 point
Dato : 22-04-02 09:24

Installeringsprogrammet er oprettet til at hente oplysninger og filer fra cd-rommen. Det er derfor at du får den fejl. Det er kun crak versioner der kan installeres fra din PC da disse jo ændrer oplysningerne i spilleinstallationen - og ja, der skal også bruges en patch efterfølgende.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-04-02 09:27

BakerMC wrote:
> Har fået en copi af renegate af min bror. Men jeg kan ikke få lov til
> at installere den på min pc. der kommer denne fejlmelding op. Inset
> play cdér. det er allerede under installeringe jeg får denne melding.
> Hvilke undre mig meget.
> ja jeg ved godt at jeg skal bruge en patch.. MEN det er først når jeg
> skal spille spillet.
> Er der nogle der ved noget om det...
>
> MVH.

Du følger jo nok ikke gruppen så meget så jeg vil undgå den normale
fremgangsmåde og blot henvise dig til at benytte nyhedsgruppen
news:alt.dk.warez
I denne gruppe diskutere vi ikke brug af piratkopier.

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my hardrive?