/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nummeroplysning
Fra : SEPPE
Vist : 1562 gange
130 point
Dato : 27-02-04 10:40

Er der nogen der kender en hjemmeside hvor man kan indtaste et mobilnummer, og få oplyst ejeren?? - udvover jubii-oplysning!!!

Kommentar
Fra : erikolin

Dato : 27-02-04 10:42

Hvad med www.Krak.dk

mvh

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 27-02-04 10:45

Er der andre end de to???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 10:49

Hver selskab har deres eget.
Men hvis de har taletidskort er det jo ikke sikkert de står der.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-02-04 10:49

ja www.oplysningen.dk kan også

Ligeledes 1811 på telefonen, men det koster en femmer

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-02-04 10:51

Taletidskort står der ikke.

http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=art_4155_132 hvis du er TDC kunde

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-02-04 10:53

Og her http://www.tv2east.dk/v3/soeg/nummeropl.php , men hvis pågældende har hemmeligt nr. kan du ikke få oplysninger.

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 140 point
Dato : 27-02-04 10:54

Hvad med http://dgs.dk/vbw/super/index.jsp

Formodentligt har hvert teleselskab en søgeside.

Dog skal du lige tænke på, at du ikke kan finde samtlige mobilnumre. Hvis f.eks. telefonen er oprettet med taletid er det ikke sikkert, at ejeren er registreret. Derudover er der mange, der ikke ønsker at deres telefonnummer er offentlig tilgængelig.

Men uanset hvilken side du benytter, mener jeg at de i 99% af tilfældene beneytter de samme grunddata.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 10:57

Nu er det vist besvaret
Vi er alle enige.
Alle selskaber har en søgemaskine.

Godkendelse af svar
Fra : SEPPE

Dato : 27-02-04 11:00

Tak for svaret IBM760. Opkaldet må være fra et taletidskort, ingen af siderne gav resultat, men tak for hjælpen....