/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Ny/brugt lydpotte til CBR600 årg. 88
Fra : Vissing
Vist : 675 gange
100 point
Dato : 21-04-02 21:37

Jeg har behov for at få en ny potte på min kværn. Den gamle er simpelthen for effektiv, dæmper for meget.
Mit problem er pengebeholdningen. Så det jeg beder om er en potte som:
1) er billig, gerne meget, måske brugt
2) giver en fed (læs høj) lyd
3) kan sættes direkte på min CBR600F fra 1988, uden at den skal dysses om eller have lavet nogen ændringer. (igen p.g.a. min pengebeholdning.

Alt har interesse, så svar løs.
Også Net adresse på steder de kan købes kan bruges, også udenlandske.

Vissing.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-04-02 21:33

> 3) kan sættes direkte på min CBR600F fra 1988, uden at den skal dysses
> om eller have lavet nogen ændringer. (igen p.g.a. min pengebeholdning.

Usandsynligt. Rettere - usandsynligt at din cykel vil køre specielt godt
uden omdysning, hvis du sætter en anden udstødning på. I hvert fald hjalp en
omdysning med Factory jet kit ret meget på min 1989 CBR600 - grundet KN
filter og fuld Kerker udstødning.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-04-02 23:04

"Henrik Steen Larsen" <hsl@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:3cc32226$0$11923$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > 3) kan sættes direkte på min CBR600F fra 1988, uden at den skal dysses
> > om eller have lavet nogen ændringer. (igen p.g.a. min pengebeholdning.
>
> Usandsynligt. Rettere - usandsynligt at din cykel vil køre specielt godt
> uden omdysning, hvis du sætter en anden udstødning på. I hvert fald hjalp
en
> omdysning med Factory jet kit ret meget på min 1989 CBR600 - grundet KN
> filter og fuld Kerker udstødning.
>

Hvor har du købt Kerker ????? ( = det samme som Supertrapp )
Meeeeget nysgerrig !!

Mvh
Robert

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-04-02 23:13

> Hvor har du købt Kerker ????? ( = det samme som Supertrapp )
> Meeeeget nysgerrig !!

MC Hjørnet - for ca. 4 år siden.

Accepteret svar
Fra : Ishoey

Modtaget 100 point
Dato : 22-04-02 05:39

Hej

Prøv her:

http://www.dba.dk/

eller du kan indryk annoncer på http://www.dba.dk/

Hilsen
Ishøey

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 23-04-02 09:19

tak!

Hilsen
Ishoey

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-04-02 15:31

"Henrik Steen Larsen" <hsl@adslhome.dk> wrote in message
news:3cc33978$0$249$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Hvor har du købt Kerker ????? ( = det samme som Supertrapp )
> > Meeeeget nysgerrig !!
>
> MC Hjørnet - for ca. 4 år siden.

Sidst jeg var inde hos MC-hjørnet havde han et helt system hængende.

Niels
XS400-SS
**Kerker alupotte til salg**

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-04-02 15:34

"Vissing" <Vissing.news@kandu.dk> wrote in message
news:LuEw8.1292$HZ2.72602@news000.worldonline.dk...
> Jeg har behov for at få en ny potte på min kværn. Den gamle er
> simpelthen for effektiv, dæmper for meget.
> Mit problem er pengebeholdningen. Så det jeg beder om er en potte som:
> 1) er billig, gerne meget, måske brugt
> 2) giver en fed (læs høj) lyd
> 3) kan sættes direkte på min CBR600F fra 1988, uden at den skal dysses
> om eller have lavet nogen ændringer. (igen p.g.a. min pengebeholdning.

Hvor meget vil du slippe for en Kerker som de efterlyser længere nede i
tråden (potte + mellemrør). Skide pæn er den ikke, men den larmer godt!!
Jeg prøver lige at fikse et billede af den.

Niels
XS400-SS

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-04-02 19:05

Vissing <Vissing.news@kandu.dk> skrev i en
news:LuEw8.1292$HZ2.72602@news000.worldonline.dk...
> Jeg har behov for at få en ny potte på min kværn. Den gamle er
> simpelthen for effektiv, dæmper for meget.
> Mit problem er pengebeholdningen. Så det jeg beder om er en potte som:
> 1) er billig, gerne meget, måske brugt
> 2) giver en fed (læs høj) lyd
> 3) kan sættes direkte på min CBR600F fra 1988, uden at den skal dysses
> om eller have lavet nogen ændringer. (igen p.g.a. min pengebeholdning.

Mest mulig larm til ingen penge uden at det går ud over ydelsen, endsige
koster yderligere justring at montere
Sig mig: Er det ikke lidt for knallert-agtigt ????

--
Armand.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-04-02 21:53

>
> Mest mulig larm til ingen penge uden at det går ud over ydelsen, endsige
> koster yderligere justring at montere
> Sig mig: Er det ikke lidt for knallert-agtigt ????
>
> --
> Armand.
>

En fed (ikke nødvendigvis høj) lyd kan nu give lidt ekstra ammo til
køreglæden. Jeg kan huske jeg lånte en YZF-750 engang med den fedeste dybe
lyd (Yoshimura tror jeg).

Det endte med at jeg tæskede den stakkels maskine som en uvoren
knallert-unge pga den lyd, på trods af de største formaninger om det
modsatte til ejeren

/Kenneth

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-04-02 00:05

Kenneth Sørensen <ksoREMOVE_THIS@krak.dk> skrev i en
news:3cc5c7aa$0$257$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >
> > Mest mulig larm til ingen penge uden at det går ud over ydelsen,
endsige
> > koster yderligere justring at montere
> > Sig mig: Er det ikke lidt for knallert-agtigt ????
> En fed (ikke nødvendigvis høj) lyd kan nu give lidt ekstra ammo til
> køreglæden. Jeg kan huske jeg lånte en YZF-750 engang med den fedeste
> dybe lyd (Yoshimura tror jeg).

Absolut ikke uenig, og dét var også en af frydefuldhederne da jeg
prøvede Grewy´s F4 for nyligt

Men det var mere det hele som sådan at jeg hakkede på!

--
Armand.
(der nu ikke gad køre med skraldebang'er hver dag)

Kommentar
Fra : Vissing

Dato : 30-04-02 20:26

jo, naturligvis er det knallertagtigt at ville have en mere larmende motorcykel. Men for helvede, Honda har jo lyddæmpet min kværn så den lyder som en Ellert. Det er ikke acceptabelt, den må jo gerne lyde som den kører.....godt!

Jens