/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hjelp til windows media player
Fra : klink34
Vist : 817 gange
20 point
Dato : 27-02-04 09:48

Når at jeg vil bruge windows media player skriver den.Det angivne modul blev ikke fundet.jeg har prøvet at opdatere windows media player det virker ikke.

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 27-02-04 09:51

Er det lige når du starter det op, eller kun ved afspilning af forskellige filer?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-02-04 11:11

Prøv at gå i programmer/windows medie player - der ligger - den og lav en ny genvej
Den gamle genvej viser måske forkert.

Accepteret svar
Fra : knudsenassistance.dk

Modtaget 20 point
Dato : 27-02-04 14:52

Afinstaller den og derefter geninstaller den. Det kan også være at du mangler nogle codec ??? Trykker du på en fil og så skriver den det eller skriver den det når du bare prøver og åbne det ?

Godkendelse af svar
Fra : klink34

Dato : 12-07-04 17:20

Tak for svaret knudsenassistance.dk.

Kommentar
Fra : Mads_o

Dato : 09-08-05 13:49

Guide To Error 8007007E In Windows Media Player
Error 8007007E or "Module not found" means something in the playback chain isn't fully installed. It is most likely not WMP, but something like a sound card driver. http://www.zachd.com/pss/pss.html#isolate may help narrow it down a bit. Basically you are looking for what works and what doesn't, then you can find out what is not installed or what is broken.

There is not a single solution to this problem. Your answer will depend on what exactly doesn't work. DirectX, third party codec's, sound card drivers, video card drivers, and many other things can cause this.