/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Resort Van der Valk - i Linstow
Fra : lilleli
Vist : 873 gange
50 point
Dato : 27-02-04 09:31

Vi skal på en mindre tur i tysklland her i marts måned - og har set et lækkert sted på nettet- er der nogen der kender det??? eller har været der???
PFT
Karen

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-02-04 12:56

>lilleli
Hvor på nettet har du fundet det ?
"Van der Valk" lyder som et sted i Holland
/PG

Kommentar
Fra : lilleli

Dato : 27-02-04 13:45

http://www.vandervalk.de/linstow/index.htm.
Det ligger i nord tyskland - op mod østersøen - ja undskyld jeg ikke skrev lidt nærmere om det - men jeg går udfra at hvis folk har været der kender de jo stedet

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-02-04 14:44

>lilleli
Jeg har søgt på: adresse, by og postnummer .. dette er resultatet

http://www.multimap.com/map/browse.cgi?X=1360000&Y=7080000&width=700&height=400&client=public&gride=&gridn=&keepicon=false&coordsys=mercator&addr1=&addr2=Krakower+Chaussee+&addr3=linstow&pc=18292&advanced=&lang=&scale=1000000

Vi har ferieret lidt mere vestpå, i området Femern, Plön .. og her var der ganske dejligt.
Håber du kan komme videre i linket.
/PG

Kommentar
Fra : lilleli

Dato : 27-02-04 14:49

Hej hej jeg ved godt hvor stedet ligger - jeg er interesseret i om nogen kender det og har opholdt sig på stedet og kan sige hvordan det er.... Vi har tidligere ferieret i området ved kysten og vil nu præve et nyt sted forandring fryder....
KH

Kommentar
Fra : morslaxi

Dato : 04-03-04 11:19

Hej Lilleli.

Jeg har været på Van der Valk i vinterferien sidste år. Vi boede i et hus, som jeg kun kan beskrive som utroligt lækkert. Der var 3 soveværelser, 2 dejlige badeværelse, lækker stue med køkken, ja boligerne var faktisk perfekte.
Vi valgte at købe "fuld forplejning", hvor man får udleveret et bånd, som man skal have om håndleddet, så kan du få morgenmad, eftermiddagskaffe, aftensmad (som buffet) og drikkevarer hele dagen (øl, sodavand) Jeg vil sige, at maden absolut ikke var nogen stor oplevelse, så det vil jeg ikke anbefale.
Der er en udemærket svømmehal - ikke så stor, men okay til børnefamilier.
Man kan bowle, spille badminton (husk endelig selv ketcher, for dem man får udleveret er skæve og intet værd) Priserne for bowling og badminton er lige i overkanten.
Van der Valk ligger lidt tilbagetrukket fra motorvejen, man kan gå nogle ture i en skov, som man kommer til efter ca. 5 min. gang. Udemærket. Der er også en indhegning med geder.
Stedet er pænt, rent og absolut et besøg værd, dog vil jeg sige at opholdet nok skal være af kortere varighed, da der ikke er så meget at se på i området. Gælder det bare afslapning, er stedet helt fint.

Accepteret svar
Fra : sigmatau

Modtaget 50 point
Dato : 04-03-04 11:40

Van der Valk i Linstow er et rigtig godt sted at tage hen med børn. Der er et dejligt lille badeland med hvad dertil hører. Hyggelige små restauranter i hotellet omkring et lille*torv*. Lille supermarked her også. Ellers indkøbsmuligheder i det nærliggende Krakow - her er to supermarkeder der ligger lige ved siden af hinanden. Husene er veludstyrede, dog med efter vores mening lidt tunge møbler. Men der er hvad der skal være. Dejlig natur - men ikke byliv. Er man interesseret i det gamle præg fra østtiden er der meget at kigge på i landsbyerne. Vi tager bestemt en tur derned igen, motorvejen dertil er tiptop.

Kommentar
Fra : lilleli

Dato : 04-03-04 18:22

Hej alle - VI har allerede booket og tager afsted næste torsdag i fire dage - Vi skal bo på selve hotellet og skal primæørt slapp af - og vor datter skal nyde bade landet - tak for svarene.....

Godkendelse af svar
Fra : lilleli

Dato : 04-03-04 18:23

Tak for svaret sigmatau.