/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Badmintonbaner?!
Fra : gisele
Vist : 6511 gange
50 point
Dato : 27-02-04 09:22

Min kæreste og jeg vil gerne begynde at spille badminton i Kbh´s område. Vi vil gerne leje en bane 1-2 timer, en gang om ugen og selvfølgelig helst så billigt som muligt.

Er der nogen der kan hjælpe?!
Har kigget på google, under emnet "Badminton"- men kan ikke finde noget, andet end træningshold og turneringer.

Mvh
Gisele

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-02-04 09:29

Hvis I har mulighed for at spille i dagtimerne, så er der dette sted i Valby
http://www.kfiu.dk/kfiu/badmintonbaner.html
mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-02-04 09:30
Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 27-02-04 09:33

Her er mere http://www.indre-by.dk/sportshaller.htm
Hvis du søger på www.google.dk badmintonbaner"leje" finder du det, du søger.
mvh ans

Kommentar
Fra : allandisain

Dato : 27-02-04 10:41

I Mariendalshallen på Frederiksberg

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 27-02-04 12:49

Et godt sted er Svanemøllehallen, der ligger 5 minutters gang fra svanemøllens station.

Prisen mener jeg er på godt 60-65 kr. per time, og lej af ketcher 25 kr. Fjerboldene varierer fra 5-15 kr stykket eller man kan købe en hel "dåse".

Svanemøllenhallen tilbyder også Squash, tennis, håndbold, fodbold, basketball, styrketræning m.m.

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 27-02-04 14:16

Er der ledige baner fast en gang om ugen?! I Svanemøllehallen?!
De andre kigger jeg på når min kæreste kommer hjem på Søndag- Mandag..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-02-04 14:29

gisele
Du kan ringe til Svanemøllehallen og forhøre dig http://www.team-koebenhavn.dk/teamkoeb/haller/svanemoel.htm

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 27-02-04 15:36

Det vil jeg gøre. Tak Ans...

Godkendelse af svar
Fra : gisele

Dato : 04-03-04 18:44

Tak for svaret ans. Vi fandt en helt anden bane. Du får pointene, fordi du altid er så engageret. Det er rart!
Og dine links var alligevel brugbare til fremtiden...

Mvh
Gisele