/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Honda Deaville
Fra : gedestalden
Vist : 725 gange
50 point
Dato : 27-02-04 08:11

Jeg er ved at skifte min motorcykel ud og har kig på Honda Deaville.ER der der nogen, der har erfaring med denne maskine, såvel poitive som negative?
Jeg har søgt på nettet efter brugt; men kan ikke finden nogen. Findes de som brugte; eller vil ejerne bare ikke af med dem, når de førts har fået en ?

Accepteret svar
Fra : hondafinn

Modtaget 50 point
Dato : 27-02-04 17:01

Hej Gedestalden
Har ikke erfaring med Deaville men har haft en NTV hvilket jo stort set er samme cykel,- kåbe og tasker, det var en udmærket cykel ikke hurtig men et godt moment ved lave omdr. NTVèn var lidt blød i affjedring og styringen ikke den bedste til hurtige kurver, bla fordi bagdækket i original bredde var for bredt i forhold cykelens stelgeometri, men det er vel blevet bedre på Deavillen, men en solid cykel der havde gået ca 74000 km uden problemer, (ikke et værksteds besøg) da jeg solgte den ,
hilsen
Hondafinn

Godkendelse af svar
Fra : gedestalden

Dato : 04-03-04 08:22

Tak for svaret hondafinn.

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 04-03-04 15:16

GEdestalden ? fra valby ? /nilsg

Kommentar
Fra : gedestalden

Dato : 05-03-04 07:56

Nej, jeg er ikke fra Valby