/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
kan man ændre det her i word 2000 ?
Fra : Surf
Vist : 370 gange
40 point
Dato : 27-02-04 03:15

ja hvordan kan jeg ændre det her
-----------------------------------------------------------------------------------
àBh   K8ñ‚Ã9
7¡Wƒð8 d„sñÀ‚D: C
TÑH ç`¢ "ó5E *†Àñ%Ž¸´!K"„þÿ±a$ãЦ¸ :G Ã
;1
'!ýO %è9Á   DÑí€
Ÿd¸ ƒ(0bƒ(*ˆ¢‚èè ™ŠI:vúX C
=Ì * L1aÐR½ALäåÞ±’—KÇ@ G Ât+âêÑ«ˆ«‡   Xïžm¤G´Î” …
†j
£ 0ÔŒäÃPç0
CûÀH,
-----------------------------------------------------------------------------------
til alm text

det er når jeg prøve at få fat i det fordi det gik tabt i en formatereing. og fik min dokumenter tilbage igen via get data back for ntfs

men så stået der bare det der

kan jeg overhovedet ændre det til alm skrift igen og hvordan så

eller findes der et program der kan hente de dokumenter så man kan læse dem

jeg håber at få nogen svar fra jer af

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 27-02-04 08:02

Hej,

Nej desværre - der er ingen muligheder for at redde det der er gået tabt. Oventående dokument kan ikke ændres til noget brugbart igen.

Men se om der ikke ligger en *.TMP fil i det katalog hvor du eller gemte den oprindelige fil - den kan måske bruges.

/TC

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-02-04 09:13

Det ligner nærmest russisk har du tænkt på at putte det ind i en oversætter SS* Mvh Sune

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 12-11-06 09:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål