/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Carisolv - tandbehandling uden brug af b~
Fra : petedane
Vist : 527 gange
100 point
Dato : 26-02-04 19:05

I tv-avisen så jeg, at det nu er muligt at blive behandlet for caries uden brug af bor vha. et nyt middel der her carisolv.

Er der nogen der har prøvet det?

Og er der nogen der kender en tandlæge i Storkøbenhavn, der bruger denne behandlingsform?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-04 19:15

http://www.tandlaegehuset.com/nyheder.htm
Det sku du ku få her Mvh sune

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-02-04 19:30

Tandlægerne Bruun og Bjerregaard, Frederiksborgvej 1 A, 2400 København NV, tlf.r.: 38 19 06 06
http://www.henningbruun.dk/vejledninger/spoerg.htm
Jeg har ikkw selv prøvet det.

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-02-04 19:42

Her er et par stykker mere, den ene i Gentofte og den anden i Greve
http://www.tandklinikken.nu/firmaet/kontakt.shtml
mvh ans

Kommentar
Fra : ta262

Dato : 26-02-04 20:19

Er der også nogle i Århus ??

Mvh
Torben

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-04 20:28

ta 262 Her så må du selv gå dem efter
http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=+Tandl%C3%A6ger+%C3%85rhus&lr=lang_da
Ja undskyld petedane låner lige dit spørgsmål til at besvare en andens i Hi hi
Mvh sune

Kommentar
Fra : petedane

Dato : 26-02-04 22:05

Hej tak for svarene,

Jeg kan se at i har søgt på google, som jeg selv har. Men savner nogen der har konkret erfaring. Gerne med kommentarer om pris og tandlægernes villighed til at anvende det?

For en god ordens skyld, bør man nok lige tjekke hvad man svarer inden man sender sit svar afsted. F.eks. så ligger www.tandlaegehuset.com ikke i storkøbenhavn - men langt oppe i jylland.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 01:04

Hallo husk at lukke spørgsmålet
Mvh Sune

Kommentar
Fra : petedane

Dato : 15-03-04 11:37

Hej Sune,
Jeg er godt klar over, at jeg skal lukke spørgsmålet. Men jeg mangler stadig at få svar på om der er nogen der har erfaring med det.

Så når jeg har fået mine svar, så lukker jeg selvfølgelig spørgsmålet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-03-04 12:31

Det bare ok