/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nero 6/InCD problem
Fra : fvul
Vist : 367 gange
100 point
Dato : 26-02-04 18:42

Hej

Jeg ville forsøge at kopiere en DVD til min nye NEC ND-2500A i Nero Burn 6, men fik beskeden ca.: disken har for lidt plads... efter at have klikket "annuler" kom følgende meddelelse: "InCD har i øjeblikket adgang til en eller flere brændere. Udskyd venligst disse CDer og genstart derefter Nero."
Det hjælper imidlertid ikke, den samme meddelelse kommer igen, og det underlige er at InCD ikke er installeret, den har godt nok været, men er slettet med Neros eget afinstalleringsprogram.

Hilsen
Fvul

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 26-02-04 18:49

http://www.nero.com/en/631898239148750.html
updates>updates Nero 6>rul ned til din update (package one skulle være nok)
Du kan evt. lægge din InCD ind igen.
Emesen.

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 26-02-04 20:09

Hej,

Hvis du får meddelelsen af der er for lidt plads på disken så køb et par CD'ere med større kapacitet.
jeg havde problemet og købet nogle 700MB's Cd'ere og så var det løst

/TC

Kommentar
Fra : fvul

Dato : 26-02-04 20:27

Hej
Til emesen.
Det første hjalp ikke (jeg havde i forvejen den nyeste), men når InCD er installeret kommer medelelsen ikke. Tak!

Til /TC.
Øh, det er DVDer, kan de også fås i forskellige størrelser?

Fvul

Godkendelse af svar
Fra : fvul

Dato : 26-02-04 22:19

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-02-04 22:36

Hold lige øje med om din brænder kan brænde plus eller minus eller begge dele, når du køber DVD. Men det ved du nok.
Emesen.