/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Billedbeskeder??
Fra : balli23
Vist : 406 gange
100 point
Dato : 26-02-04 18:04

Hejsa

Jeg skal lige høre hvorfor jeg ikke kan sende billidbeskeder fra min t68i, jeg har telmore som udbyder.
Jeg kan sende de billeder der ligger på den stanmdard, men ikke hvis jeg modtager en billedbesked og vil sende den videre, så kan jeg kun sende den videre via MMS.

Inde på www.telmore.dk kan jeg ikke melde billedbeskeder til, det er bare MMS og det virker fint nok.
Er der nogen der kan hjælpe???

På forhånd tak

/Balli23

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 26-02-04 18:18

Jeg havde et ligende problem med min Alcatel 375.
Jeg gjorde det, at jeg mailede til CBB som er min udbyder. om mit promlem. De ordnede det, efter et par mails frem og tilbage. Find telmores mailadresse, send mail, og dit problem skulle gerne være løst
Hvis de er lige så gode som CBB. Ellers vil jeg anbefale dig at skifte til CBB.

Held & lykke.

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 26-02-04 18:54

okey, men har lige snakket med dem og de siger at det er ikke muligt med en t68i, der skal jeg videresende via MMS

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 26-02-04 19:15

Kan du ikke uddybe din kommentar?

Jeg var også på CBB hjemmeside, hvor man kan bestille opsætninger. Det kunne jeg ikke, for min model fandtes ikke blandt de modeller der var. Så fandt jeg en mailadresse på deres forsiden og den brugte jeg.

Har du prøvet det?