/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook 2003 post mappe
Fra : bokke31
Vist : 496 gange
100 point
Dato : 26-02-04 17:26

hejsa en der kan fortælle mig hvordan jeg gemmer min post i en anden mappe !!!! dvs. at jeg gerne vil gemme alt min post på min D drev nogen der har en ide om hvordan !!!! på forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 110 point
Dato : 26-02-04 17:28

Under menuen funktioner vælger du email konti og derinde er der en knap der hedder ny datafil, den trykker du på og så definerer du selv hvor den skal ligge

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-04 17:32

Du kunne installere et andet postprogram på dit D drev og sende posten dertil.
Hvis du mener om du blot kunne oprette en mappe et andet sted så går den ikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-04 17:34

Hovsa - jeg misforstod vist meningen. Sorry

Godkendelse af svar
Fra : bokke31

Dato : 26-02-04 18:04

Tak for svaret Better_Performance.