/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvilken slags maling?
Fra : Viktor_PM
Vist : 326 gange
50 point
Dato : 26-02-04 14:43

Hej alle knallert/scoorer ejere....

Jeg har lige slebet mit Maxi stel ned, og nu skal det males. Men jeg ved ikke om jeg bare skal bruge det billige fra Bilka, eller jeg skal købe et bestemt mærke. Hvis nogen har forstand på sådan noget, vil jeg være meget taknemmelig hvis i vil hjælpe....

På forhånd tak...
M.V.H Viktor_PM

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 26-02-04 14:58

hej du skal da bare bruge det billige..men husk at gi en god grundmaling først.
johnni.

Kommentar
Fra : BOFFEL

Dato : 26-02-04 15:13

det kommer helt an på hvilken farve du vil have....
det kan nemlig godt være at nogle bestemte farver ikke kan fås i de "billige"
men det kan de med sikker hed hvis du kantakter autolaker...
eller en malerforatning af stører størelse!!

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 26-02-04 15:21

>BOFFEL<

Jeg skal jo ha' den malet sort stel, og neongrønne fælge. Men man kan ik få neongrøn i det billige. Så det må jeg bare købe et andet sted. Hvad mener du med at jeg skal kontakte en autolaker? Skal jeg købe malingen der?

Hilsen Viktor_PM

Accepteret svar
Fra : BOFFEL

Modtaget 60 point
Dato : 26-02-04 15:28

det er klart det bedste at kontakte en autolaker for han kan sakffe dig lige presigs den farve du vil have på den og så kan du måske også overtale ham til at male fælgene for dig..
men hvis det er dine følge der giver dig problemer så kan du købe noget bestemt klar lak til metal der gør at den lak du har under ikke tager sakde af vind og vær... det koster tilgængæld også kassen....

men mit råd er du enet skal snakke med en maling foratning eller en autolaker...

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 26-02-04 18:14

Tak for svaret BOFFEL. Det vil jeg så gøre.......