/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Omdrejningstæller til GS 850.
Fra : Botgaard
Vist : 598 gange
150 point
Dato : 26-02-04 13:51

Hvor går man hen og finder en brugbar omdrejningstæller til min Suzuki GS 850 G med kardantræk. Hun er fra 1979 og ellers en fin dame. Men jeg mangler denne reservedel og den synes umulig at opdrive. Har prøvet LC-Racing, diverse mc-ophuggere, stumpemarkeder. Tyske reservedelsbutikker. Alt sammen tilsyneladende uden held.

Kommentar
Fra : snoek

Dato : 26-02-04 16:39

Hej Botgaar

du kan prøve ved probike i lystrup eller classicbike i lystrup

M.V.H.
snøk

Accepteret svar
Fra : kasperkasperkasper

Modtaget 150 point
Dato : 01-03-04 10:52

Der findes også en klub for gs cykler i jylland et eller andet sted og de har et medlem som har ALT til gsere

Mvh Kasper

Godkendelse af svar
Fra : Botgaard

Dato : 13-03-04 23:31

Tak for svaret kasperkasperkasper.
Det var lige den adresse, jeg manglede. Har handlet med to af gutterne i dag på Stumpemarked i Herning og stort set fundet, hvad jeg søgte. Tak.