/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Betræk til sofa
Fra : begga
Vist : 1125 gange
50 point
Dato : 26-02-04 13:17

Hej
Jeg har en sofa, som jeg ( eller en skrædder) gerne vil sy en kjole til. Er der nogen, der ligger inde med en opskrift på det eller kender en sybog, der indeholder opskrift herpå?
På forhånd tak.
Mvh. Begga

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-04 13:21

Hvis der er betræk i forvejen så tag det af og så har du et mønster til det nye Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 60 point
Dato : 26-02-04 13:31

Konen er møbelpolstrer hun siger også at du skal vælge rigtigt møbelstof selv om det er dyrer det holder til gændgæld også længere Mvh Sune

Kommentar
Fra : begga

Dato : 26-02-04 17:26

Hej
Tak for svaret. Jeg har tænkt mig at bruge den fremgangsmåde du nævner til puderne, så jeg mangler stadigvæk en opskrift på kjolen.
Mvh. Begga

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 01:02

Hallo husk at lukke spørgsmålet
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-06-04 22:54

Husk at Lukke
Mvh Sune

Husk at Lukke
Mvh Sune

Husk at Lukke
Mvh Sune

for pokker

Godkendelse af svar
Fra : begga

Dato : 16-01-07 17:58

Tak for svaret Sunowich. Jeg har fundet en bog af birgit karvig, der hedder "Sy og Forny", hvor der er en god opskrift - hvis andre skulle have behov.
Mvh. Begga