/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Spærre en Mappe
Fra : clou
Vist : 880 gange
50 point
Dato : 26-02-04 10:00

Hej igen derude

Så kommer der endnu et spørgsmål, hvordan spærre man en mappe med en kode, jeg ved hvordan man spærrer et dikoment men ikke hvordan man spærrer en mappe, har MEGET brug for det.

Har windows xp.

På forhånd tak for svaret

Mvh Clou

Kommentar
Fra : bjerris

Dato : 26-02-04 10:06

Inde under deling og sikkerhed kan du sætte op at det kun er en bestemt bruger der må benytte denne mappe....derved kan du jo sikre at de andre personer på din computer ikke har adgang.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 26-02-04 10:27

Hejsa

ellers kan du bruge dette udemærket program
http://www.folder-guard.com/folder-password.htm

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-04 10:31

Det helt godt Dk Takker det ka jeg da også bruge

Kommentar
Fra : nathan

Dato : 26-02-04 10:47

Hej clou
Du skal bare lige huske at fjerne denne spærring først hvis du skulle få et behov for at reformatere din HD (under forudsætning af at mappen ligger på et andet drev end XP selvfølgelig). Eller står du med en mappe der synes at være tom som du ikke kan hverken åbne eller slette fordi den er skrive beskyttet..
Men hvis der er nogen der skulle vide en løsning på det problem, så kom frit frem

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 26-02-04 12:53

Dette program har samme funktion og er gratis
http://www.lockfolder.net/

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 26-02-04 13:46

Tak for svaret refi, også tak til alle I andre der besvarede, men denne løsning var den bedste.

Mange hilsner fra

Clou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-04 13:54

velbekomme