/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
optage radio fra nettet??
Fra : dux_delux
Vist : 586 gange
100 point
Dato : 26-02-04 00:38

Hej!

Jeg leder efter et program som kan optage lyd fra internet radio m.m. Desvärre er mange af disse sites beskyttede, så man ikke kan optage film/audio.
Jeg plejer at bruge Screen Movie Studio, men heller ikke den kan optage "beskyttede" sider...

Er der nogen som kender til program som kan optage al audi/video?

På forhånd tak!

/ Dux

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 26-02-04 01:01

1st Sound Recorder. Ledte selv efter et program af samme art, med 1st sound recorder optager den al lyd der kommer ud af lykortet.

http://www.1st-sound-recorder.com/

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 26-02-04 01:05

Skal så lige sige, at man kun kan optage 40 sek. p.g.a at det er try-vers. Hvis man vil optage lige så lang tid man vil, skal man registrerer sig, og det koster en lille sum penge.

Men læs denne tråd:

http://www.kandu.dk/dk/spg/33636

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 26-02-04 01:06

Skal så lige sige, at man kun kan optage 40 sek. p.g.a at det er try-vers. Hvis man vil optage lige så lang tid man vil, skal man registrerer sig, og det koster en lille sum penge.

Men læs denne tråd:

http://www.kandu.dk/dk/spg/33636

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 26-02-04 01:08

Hov, 1 gang er vist nok!

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 100 point
Dato : 26-02-04 02:08

Altså så vidt jeg ved kan mediaplayer da optage radio fra nettet sammen med dette program http://www.hitsquad.com/smm/programs/TotalRecorder/

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 26-02-04 10:06

Tusinde tak for begge forslag DJ_Puden & Sunowich!!
De skal pröves!

Ciao,
Dux !

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 26-02-04 12:01

der findes et simpelt program der hedder n-track.
du skal bare indstille det til at optage wav.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 01:02

Hallo husk at lukke spørgsmålet
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : dux_delux

Dato : 23-03-04 10:44

Tak for svaret Sunowich.