/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Print i xp pro
Fra : anders_bak
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 25-02-04 23:04

Jeg skal printe en oversigt over nogle filer (navn, størelse og placering), det kan vel evt. ordnes ved et print af skærmen. Er der nogen der ved hvordan man gør det i XP pro ????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 23:10

Under filer

Kommentar
Fra : anders_bak

Dato : 25-02-04 23:14

Når jeg åbner mappen med filerne er der da ikke mulighed for at printe uder menuen filer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-02-04 23:14

Prøv at trykke på Print Screen tasten, når du har åbnet vinduet! Det kan du sætte ind i Word eller Notepad bagefter fra udklipsholderen!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-02-04 23:16

Tryk Ctrl ned og tryk så samtidig på PrtScr, det lægger en kopi af skærmen i din udklipsholder. Sæt det ind i worspad eller et andet program og print det ud.

Kommentar
Fra : anders_bak

Dato : 25-02-04 23:17

Det spiller. thomps up. men er der nogen der kender en metode der evt kan give en pænere udskrift?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 25-02-04 23:29

I programmet Total Commander kan du printe fillister ud programmet finder du her
http://www.ghisler.com/download.htm

Godkendelse af svar
Fra : anders_bak

Dato : 25-02-04 23:44

Det spiller, tak for hjælpen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-02-04 23:49

Selv tak, og god fornøjelse

//bentjuul