/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
godt hjem søges
Fra : solgaard
Vist : 486 gange
50 point
Dato : 25-02-04 22:15

Hej med jer!

Kender i nogen, der mangler en kat???

Min kollega Lasse leder efter et godt hjem til sin kat. Han mener selv at den er sød og kærlig, men hans kæreste siger at katten gør hende nervøs når den sidder og stirrer på hende. Hun vil gerne af med den.

Hvis du kender nogen der gerne vil have en kat så sig til. Han har givet mig et billede af katten.

billede af katten:
http://users.cybercity.dk/~dsl87601/ATT961246.jpg

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 60 point
Dato : 25-02-04 22:17

*LOL* solgaard - sad liiige og tænkte "Bitch" måske din ven skulle skille sig af med hende i stedet - men men men så åbnede jeg linket *GGG*

- seriøst - den gør osse mig liiidt nervøs (minder om en Kandubruger jeg ikke skal sige navnet højt på her) *LOL*

Karina

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 22:20

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-02-04 22:26

Den er da sød
Men desværre vi må ikke holde "kat" her hvor jeg bor.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-04 22:28

solgaard jeg læste dit spørgsmål som : Kender I nogen, der mangler en skat???

Tror du hun vil kysse ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-02-04 22:35

AAAAAAAGGGHHHH
ENDELIG blev min misser fundet! Dusør gives!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-04 22:42

Nåh... er du nu helt sikker på du er blevet rask skingur

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-02-04 23:09

Fejler ihvertfald ikke længere noget der smitter

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 26-02-04 00:29

Hej.
Hvad er det for en race, og hvor meget vil de have for den?
Hvor befinder de sig i DK?

De kan evt. prøve at komme af med den på www.dba.dk

Mordex.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-02-04 01:08

- ja det kan de garantrisse.... eller osse på qxl, måske Inge's Kattehjem har plads til det lille skravl

Karina

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 26-02-04 01:10

Det kan godt være. Men jeg tror at man skal betale for at komme af med sin kat hos Inge.

Mordex.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-02-04 01:19

hhmmm Mordex - har du overhovedet klikket på linket solgaard leverer med ??
eller har du bare en syret form for humor.... ja herinde er det jo ikke altid så'n lige at vide, vel ??

Og er det humor så er det godtnok en tør form for humor *S man bliver jo i tvivl, ikk

Karina

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 26-02-04 01:22

Vil han af med en kat eller hvad?
Det kan da godt være mig der har taget fejl.

Mordex.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-02-04 01:27

Mordex *GG

Klik på det link der er i solgaards allerførste indlæg (og eneste) - jammen det kan da osse godt være mig der skuer katten mod hårene - alting skal jo ikke være om udseendet vel....

(Nej tror mest det er fis du )

Karina

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 26-02-04 01:31

Jamen katte er da forskellige.
Der er da også russiske eller persiske katte der intet hår har.
Det er også derfor jeg vil vide hvad det er for en race.

Nej ok......det var kun fis.
Jeg tror det bliver svært at komme af med den kat. Selvom du betaler nogen for at tage katten til sig, bliver det svært.
Men jeg tror jeg har en adresse på nogen på mars der måske kunne være interesseret.

Mordex.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-02-04 01:39

Altså hvis vi absolut skal være seriøse (er ikke meget for det) men så ville den faktisk passe fint ind her hos mig - dog forstår jeg godt solgaard's kollega's kæreste (puuuhhaa) - jeg tror nu osse jeg ville undgå at stirre for meget på den - måske især om morgenen....
Nååh ja morgen - det er det den minder mig om .... *GG

Find lige den adresse frem og få sendt en mail mordex..... det kan kun gå for langsomt !!!

Karina

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 26-02-04 01:52

Jeg synes vi skal sige tillykke til Molokyle, og ønske ham held og lykke i modelkarrieren fremover.
Molo, har du forresten givet solgaard lov til at bruge dine billeder? Ellers kan du jo altid kræve erstatning
Nej, helt ærligt Molo. Billedet er pænt.........................på mars *GGGGGG*

Mordex.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-02-04 01:56

Er det Molo det ligner - tjaaa måske nu du siger det - en vis lighed er der da

Stakkels kat ....
*SS

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 26-02-04 01:59

Vi må hellere stoppe med at grine af kattene. De blir´ kede af det når de finder ud af at vi laver grin med dem og siger at de ligner Molo.

Mordex.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-02-04 02:00

Det er sgu da mærkeligt
Jeg har et billede af min nabo's kat....og den kan da til forveksling godt ligne Lasse's kat....lidt
http://leech.dk/bubblegum.php/wetpussy.jpg

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-02-04 02:01

Ellers må vi melde os ind i Alle Dyrs Ret... (eller melde molo ind!!!!)

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 26-02-04 02:03

Molo er nok formand med det udseende. *GG*

Mordex.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-02-04 02:05

gyyyyys frida....

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-02-04 08:36

Frida

hvorfor har nabens mis dine øjne ???????????

per

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 26-02-04 10:21

Okay, den så ikke ligedan ud, men jeg havde en gang en kæreste, som jeg opgav på grund af hans kat (og hans hang til at samle på kaktus, og ...).
Det var en siameser. den havde det med at sidde oppe på et skab og stirre på mig, som om den var på spring til at kradse mine øjne ud.
Jeg turde simpelthen ikke være alene med den.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-04 11:01

fridaflip -> Dér var jo den kæreste du lovede mig. Får jeg hendes nummer? Håber mit nye hjem vil falde i hendes smag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-02-04 11:20

Fridaflip

hvem fan er nu frieda er det din tvilling eller dobbeltgænger ??? eller hva!!!!!!!! man bliver jo helt rundtosset det er Molykyle sikkert også

per

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-04 11:27

bibsamie -> Jeg tør godt garantere jeg hverken er rundtosset eller at fridaflip og frieda (Pitte) er den samme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-02-04 12:03

Nej Frieda kender jeg ikke, men jeg kan sgu godt forstå hun droppede kæresten med katten og kaktussen*LOL*

Jamen Molo...jeg har faktisk fundet en kæreste til dig....og hun har sendt mig et billede, som du gerne må se. Meeeen (hvisker) det er ikke så godt, at få det på kandu - for hun er altså kun iført en hat

Er du ikke snart færdig med at male den lejlighed....Hvor svært kan det være at male 40 kvadratmeter

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-04 12:04

Når katte mødes og sød musik (kattejammer) opstår : http://members.fortunecity.com/molo4/kat.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-04 12:16

fridaflip -> Billedet sender du da bare til molo ->Snabel A<- lite.dk

Lejligheden er malet færdig idag kl 17. Alt er blevet malet, selv køkkenskabe indvendigt. Min ven der har eget firma har hjulpet mig for en mindre erkendelighed. Han siger at havde det været ham der skulle gi' et 'malertilbud' på entreprisen, ville prisen have været ca. 18.000 kr. og ville have taget en uge. Altså samme tid jeg selv har brugt. Jeg har selv måtte betale ca. 5000 kr. til materialer og 'løn', men det har også kun kunne lade sig gøre fordi; jeg har fået malingen uden moms og med 32-42% rabat hos Sigma grossisten

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-02-04 12:24

>Molo
Så får du da lige det billede
Det må da føles vidunderligt, sån' at ha sparet ca 13.000 men 18.000 for sån' en lille lejlighed - er da osse meget synes jeg

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-02-04 12:36

Hihi....faldt lige over denne her.

http://leech.dk/bubblegum.php/cat-massage.jpg

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-04 12:49

LOL fridaflip -> Det må da være et stærkt forskønnet ungdomsbillede !

Vægga og loft i stue og alkove malet to gange. Paneler og lysning spartlet, slebet og malet to gange. Vindueskarm sprtlet,slebet tre gange og malet tre gange. Gangen (som var mørk bordeax) spartlet, slebet og grundet to gange, samt malet to gange. Badeværelse grunderet og malet to gange. Køkken vægge, loft og paneler ligeldes spartlet, slebet og malet to gange. Skabe malet udvendig og indvendig to gange.

Der er brugt modehvid til loft og vægge i alkoven. En modehvid knækket med grå til paner overalt. I gange er der malet modehvid øverst på væg og i loft. Den nederste del af væggen; lys æggeblomme gul. Badeværelse over fliser og i loftet samme lyse gule. Køkken; modehvid på vægge og loft. Køkkenskabe let grå knækket udvendig og hvid indvendig. Skabslåger hvidknækket krydsergrå.

Det er altså et større arbejde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-02-04 13:05

*LOL* Jeg kan næsten se lejligheden for mit indre øje
Tillykke med den Molo....Jeg håber du blir' glad for at bo der

Frida...

Ps. Ja billedet var sgu da ikke et af mig...hvis du nu tror det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-04 13:18

fridaflip -> Nej, men ligheden er slående. Hvor har din mor købt den hat? ..og hvor har hun fået lavet sine silikone bryster?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-02-04 13:22

Ja hun er sød ikk´ .....Silikone*GG* Hvor fan... ser du det
og hatten er sgu da Harry Potters*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-04 13:40

Mænd som jeg har røngtenblik. De kan på 200 meters afstand se gennem bh, undertrøje, bluse, pullover, Islandsk sweaters og duffelcoat, om de strutter, hænger, er ægte eller silikone pumpede

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 28-02-04 16:15

Tak for svaret Fnollerpige.

det er selvfølglig også en fiktiv tekst..

så den i et andet forum og synes da så lige at i skulle se den

Solgaard

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 28-02-04 16:31

*GG.... jammen det var osse en fornøjelse, solgaard - der sker ikke så meget andet på Kandu mere, der kan få et ægte grin frem tværtimod er man lige ved at tude indimellem.... så støder du på mere, skal jeg gerne grine af det....

God weekend til dig...

Karina

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 28-02-04 16:35

jammen det skal jeg da gøre.!

go' weekend til dig også.!

Solgaard