/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Har i også problemer !!!
Fra : Sunowich
Vist : 500 gange
3 point
Dato : 25-02-04 20:57

Nu er den sku gal igen her på kandu mine sider vil næsten ikke arbejde der går en evighed før de får taget sig sammen til at komme frem Det ski irriterende Er der andre der oplever det ??? og det er kun kandu sider alle andre er ok

Mvh sune

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 25-02-04 21:00

Jeg har samme problem

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 25-02-04 21:01

Hej Sune,

Ja nogle ting går virkelig langsomt.....

Jeg har dog helt andre problemer - op to forskellige maskiner virker afsendelse af mails ikke fra outlook - Og der er virkelig ingen ting ændret i min opsætning på maskinerne. Nogle ideer?

/TC

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-02-04 21:04

Det må være den længe ventede Kandu revidering! Jeg har osse haft problemer i dag

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 25-02-04 21:05

Kandu køre også ekstremt langsomt her.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 25-02-04 21:05

det er helt galt lige for tiden..måske ligger der for meget lort og fylder på serveren..hva ved jeg...

Junior

Kommentar
Fra : hesp

Dato : 25-02-04 21:06

også mig ØV ØV

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 21:08

Altså for et par timer siden var der problemer her på Sydsj mit adsl modem lyste rødt i sync jeg kontaktede tdc og de laved først et forbindelsestjek og derefter et modemchek og så kom det til at virke igen men det kan vel ikke være sådan noget i dit tilfælde da du jo er på men har du prøvet for nylig ,Og har du tdc?? Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 21:09

Øhh det var til dig toon

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 25-02-04 21:14

---> Sune

Ja jeg har TDC - men dette her er for 2 helt forskellige adresser og også forskellige centraler hos TDC...

/TC

Kommentar
Fra : Heart

Dato : 25-02-04 21:16

Joo, det køre pææænt langsomt i dag. Det er da posetivt, det ikke er computeren her på hjemmefronten, den er gal med

Kandu kommer nok i omdrejninger igen, så I må alle væbne jer med tålmodighed indtil da. Kan I det??

MVH Heart

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 21:17

Det lyder sku da mærkeligt ?? sker der det samme på begge maskiner ??hvad står der ?? hvilket antivirussystem er det lige du har og er det lige så det samme på begge ??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 21:19

ZZ XXX z Gaaab

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-02-04 21:20

Øh!! Hvor er vi henne?

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 25-02-04 21:21

Det kører bare for sløvt-gider ikke være her mere idag

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-02-04 21:23

Sover du Sune?? så må det gå langsomt
Det er ligeså galt her forresten...

Frida...

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 25-02-04 21:33

--> sune

P.t. slået alt antivirus fra.....det hjaæp heller ikke.

ved at ændre min udgående mailserver til mail.smtp.dk - men det virker ikke som om det har nogen effekt.

øv øv

/TC

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-02-04 21:36

Det vil nu klæde Kandu, at de i engang imellem "viser" ansigt ude i tips
De omlægninger de har talt om....er det sket eller hva'??

Frida...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 21:37

Naj det er mere en ytring om hastigheden på serveren forresten har du set at ram blev helt rød i hovedet i dag Hi Hi

Det må han helre fortælle dig selv Mvh Sune

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 25-02-04 21:39

Problemet løst......en sikkerhedsændringe fra TDC der skulle være trådt i kraft den 1. feb .... men pludselige virke nu...

Jeg ligger et TIP ind om artiklen.

/TC

NB: Tak for din respons sune

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-02-04 21:41

Er det mig du taler/skriver til Sune?

Frida...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 21:42

Det bare ok Toon

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-02-04 21:45

Det er så laaaaaaangsomt, at selv blondiner kan følge med

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 21:46

Ja frida til dig om rams rødmen *SS*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-02-04 21:52

>Ems

Hva' pokker har jeg gjort dig

>Sune
Har Ram lagt et billede ind, som viser at han rødmer

Frida...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 21:56

Dog ikke Frida Meeen han brugte et par stykker på en ytring til mig

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-02-04 22:05

Frida
1. Jeg aner ikke om du er blondine eller ej.
2. Du så ud som om, du var ked af ikke, at vælge den rigtige hammer.
3. "Agere" affarvet skulle være en venlig bemærkning.
4. Det var såmænd ikke andet.
Eyvind. ( )

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-04 22:19

Jeg kan huske jeg engang srkev til skingur at kandu.dk måske skulle få sig en dedikeret mail-server og en dedikeret DB-server, hvortil skingur svarede noget i retning af : Kandu.dk skulle få sig en DECIDERET sever

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-02-04 22:19

Det er jo sådant at det skrevne ord kan virke sårende på nogle. Det er ikke alle der kan læse imellem linjerne! Vi har brug for en smiley der siger læs mellem linjerne, så vi ikke farer i blækhuset uden grund! Så har Kandu jo osse den mangel at det ikke er en rigtigt chat, så det kan tage langt tid at udrydde misforståelser!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-04 22:37

tedd -> Den smiley var da den første af dem alle :) senere er den blevet til : - ) ..nu kendt som

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-02-04 22:40

Jamen molo, det syns jeg da stadig de skulle

Og sune... måske er det pga alle de tips du skriver ??

Kh Christina

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-02-04 22:42

I relation til spørgsmålet:

JA MON IKKE.

ellebye

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 22:45

Ja la os alle tælle til 3 eller 5 ellr ? og så sende nogle tip og se om vi kan få den skie server ned med nakken

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-02-04 22:46

Ja Molo den har været der længe, men det er som om ikke alle forstår den endnu!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-02-04 22:49

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-02-04 22:53

Og den der var nu ikke ment som at læse mellem linierne *LOL* Der var kun en, så det var ment som et smil

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-02-04 22:55

>Sune

Du hygger dig rigtig din lille skid - Bare fordi jeg kvajede mig og gav dig en undskyldning skal du da ikke håne mig

Men du kan da være stolt - det er ikke noget jeg gør hver dag -Men når det er berettiget, så skal den da osse falde.

Meeeen... bare vent Sunemand.. Jeg fanger dig en anden dag

Ram

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-02-04 23:00

Kan vi ikke få et link! Jeg vil godt se Ram undskylde

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 23:08

Jae der fik jeg nok RAM på dig hi hi Og forøvrigt er jeg ikke en lille skid er sådan ca 2 meter lang.Jae men så må i jo helre ha den der rødmer
http://www.kandu.dk/dk/spg/33955

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-02-04 23:12

>sune

Så hedder det bare en 2 meter lille skid

Godt du gir det link, så kan tedd se at jeg slet ikke er det uhyre han tror

Ram

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 23:18

Man ska aldrig sige aldrig det ka jo være han ka se mellem linierne *SS*

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 3 point
Dato : 25-02-04 23:28

Sidste gang jeg så uhyrer var da jeg var 5 år gammel og skulle have natlampe!

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 23:32

Tak for svaret tedd.Og godt alle sammen

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-02-04 00:39

>ems
Øv nu er sp. lukket - men Eyvind køber nok svaret

1. Nej det ved du jo ikke*SS*
2. det var jeg osse...snøft
3. Det ved jeg sgu da godt*LOL*
4. Godt*SS*

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-02-04 13:20

I dagens anledning vil jeg købe spørgsmålet, og det er jeg glad for.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-02-04 20:05

*LOL* Jeg vidste det

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-02-04 17:35

Ems tog røven på mig igen
Det var jo Eyvind, som skulle ha' købt det skide spørgsmål*GG*

Frida...