/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Grafiske design program
Fra : Olle_hansen
Vist : 616 gange
100 point
Dato : 25-02-04 20:20

Jeg leder efter et "billed"-program, hvor jeg kan lave flotte logoer, som ser ser meget realistiske ud. Special-effects osv.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-02-04 20:40

Der et som hedder 3dmax, men det er ikke billigt.
http://www.3dmax.com/
Jeg kender ikke programmet, men jeg kender en som er glad for det.
Emesen.

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 25-02-04 20:50

Ja, det er sgu' dyrt... :)

Men tak for svaret...

Er der nogen der kender et andet, så jeg kan vælge??

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 25-02-04 21:01

http://www.serif.dk/
Serif DrawPlus 7 kan også købes.
Deres PagePlus 6 findes gratis.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-02-04 21:03

Som du ser på serif.dk holder de et stort udsalg.

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 25-02-04 21:16

ok, jeg kigger lige på produkterne...

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 26-02-04 18:49

Er logo til dig, Olle Hansen? Eller det er til dit arbejde eller andre?

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 26-02-04 19:17

Det er et logo, jeg selv vil fabrikere... til mig selv

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 26-02-04 21:49

Har du tænk på at Flash også kan lave flotte og realistiske billeder, det kan du prøve i 30 dage gratis, lidt i tvivl om du kan gemme det du har lavet men prøv det det koster ikke en 'bondegård', som Studio Max gør, men Max er et virkeligt lækkert program du kan næsten lave alt med det og det findes i en version 3.1 som nok kan købes meget billiger en den nyeste version idag koster og det kan næsten det samme, bare lidt svære at arbejde med. Max har også forskæl på prisen om det er til undervisning eller produktion prisen til privat/undervisning er 25/30 % af den normale pris og kan det samme men når du renderer dit færdig arbejde kan Kinoteck se om du har betalt for det ene eller andet.
P.S. Der findes folk som har Max og måske vil hjælpe dig, bare der er lidt af en udfortning i det du vil havde lavet.
V.H. haeggelin. Cad House

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 27-02-04 09:41

Jeg har flash i forvejen - nej, det jeg vil lave er et "realistisk" flot animerede stillestående billede, som jeg selv laver...

Godkendelse af svar
Fra : Olle_hansen

Dato : 27-02-04 18:43

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-02-04 19:13

Velbekomme