/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Udlægsattest + båd/skib
Fra : ibenboel
Vist : 1666 gange
200 point
Dato : 25-02-04 19:00

Hej

Jeg har så meget brug for en skabelon til, hvorledes en udlægsattest skal se ud, for at få den lyst hos skibsregisteret og egentlig har jeg også brug for at få af vide om det er der den skal registreres.

Jeg vil forhøje point til 200 ved korrekt svar

Accepteret svar
Fra : bibsamie

Modtaget 210 point
Dato : 25-02-04 20:09

ibenboel

hos skibsregistret i København kan du gratis få udleveret attester til alle former for registrering i både/skibe/fly men hvis du skal gøre udlæg i skib/båd kræver det at den er registreret i skibsregistret, ellers skal du forbi det lokale dommerkontor/tinglysningskontoret.

per

Godkendelse af svar
Fra : ibenboel

Dato : 26-02-04 17:42

Tak for svaret bibsamie.

Jeg skriver godt bedre end gennemsnittet i svar, men det er det jo også da ingen andre har forsøgt.

Jeg har d.d. ringet til Skibsreg. (Søfartsstyrelsen) og når det er udlæg skal jeg som du skriver have en udskrift af fogedbogen.

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 26-02-04 17:43

hallo sikke noget jeg har skrevet. det jeg mener at jeg anfører at dit svar er bedre end gennemsnittet og det er det jo også i og med ingen andre har skrevet. Sikken en omgang sludder

glad er jeg for dit svar.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-02-04 17:56

Selvtak ibenboel jeg har i sin tid haft eget fly samt bådværft og ved derfor en del om det dit spørgsmål drejede sig om.

mvh
Per

Kommentar
Fra : Telethomse

Dato : 29-04-04 16:35

Husk lige at udlægsattesten skal omkring fogedretten der hvor udlæget blev foretaget. forsynet med setmpel fra fogedretten sendes attesten videre til Skibsregistret.

Mvh.
Thomas

Kommentar
Fra : Telethomse

Dato : 29-04-04 16:35

Husk lige at udlægsattesten skal omkring fogedretten der hvor udlæget blev foretaget. forsynet med setmpel fra fogedretten sendes attesten videre til Skibsregistret.

Mvh.
Thomas