/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Soldier Of Fortune.....Fejl???????
Fra : rasmus91
Vist : 440 gange
500 point
Dato : 25-02-04 16:01

Hej, jeg har spillet Soldier Of Fortune, og kunne godt bruge lidt hjælp. Problemet er at når jeg starter spillet op, så går det fint, men når jeg går ind i Single Player Mode, og skriver mit navn, og vælger sværhedsgrad, så siger den: (mens den loader) WON Error! Please insert the SOF CD and try again.

Det eneste man så kan gøre er at trykke OK, så det gør jeg, og så kommer den med næste fejlmelding: Disconnect! You disconnected.

Hvad er problemet, og hvordan løser jeg det???????????????????????

Rasmus91

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-02-04 16:10

Er det et spil du har købt på reel vis??

Og har du prøvet at starte spillet med CD'en i drevet?

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 25-02-04 16:13

Jeg har ikke hentet spillet, hvis det er det du tænker på, og ja, jeg har prøvet med CD'en i mens det startede. Jeg har endda installeret spillet igen, men uden held.

Det er bare underligt, at engang havde jeg det også inde, og der virkede det fint, men så gik min computer ned, så nu har jeg installeret det igen, og nu virker det ikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-04 16:58

Er det en original cd ?

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 25-02-04 17:10

Det lyder til at det er en kopi-cd du har. Jeg har læst et andet Thread et sted som havde akkurat samme problem. Han havde samme fejlmeddelelser som dig, og de kom frem til at det måtte skyldes at det var en kopi. WON-error meddelelsen lyder mærkelig, fordi dett normalt kun har med netværksdelen af spillet at gøre. Så måske du kobler forkert på, et eller andet sted i spillet..

Men ellers kan du prøve at downloade den her patch, som måske kan løse dit problem..
http://www.fileplanet.com/files/50000/50732.shtml

Mikael

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 510 point
Dato : 25-02-04 17:43

Du skal bruge en fix eller NOCD til spillet, det lille program hentes og udpakkes i en mappe du opretter, så vil den som regel hedde spillets navn.exe.
Så lægger du den ind i spillets mappe, hvor den overskriver den orginale "Fortune.exe"
http://www.gamecopyworld.com/
Husk at vælge den rigtige version.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : rasmus91

Dato : 26-02-04 13:48

Tak for svaret pallebhansen.