/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
peter jøback tekst til varmt igen på dan~
Fra : snaptil
Vist : 394 gange
140 point
Dato : 25-02-04 10:55

er der nogen der kan skaffe mig denne tekst oversat til dansk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 13:06

http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Peter+J%C3%B8back+Tekst&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr= Hvis du kan finde teksten her skal jeg oversætte den til dig Mvh Sune

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 25-02-04 16:09

'Varmt igen'
Filename: varmtigen.htm.

Update: 23-02-2004 12:04 UTC.
Words by Per Gessle.
Music by Per Gessle.
Published by HipHappy.

Lyrics

Det blev varmt igen. Jag hade blivit van vid kappan. Allt blev ljust igen. Förvandligen total. Hissen fungerade. Jag brukade springa uppför trappan. Solen blev en raket mot min tapet. Mitt tak... Boom boom... När du kom du stod i blom. Så underbar som det var i en dröm jag var. Och jag tror nog att du förstod. När jag sa att jag alltid vill vara kvar. Det blev varmt igen. Ett känslobrus så rent från svärta. Så självklart pa alla sätt. Så märkligt rätt du kom. För den svarta sorg som finns i varje ensamt hjärta är stor som ett regnigt torg. En trasig gammal korg... helt tom. Där du stod, du stod och log. Så underbar, var det som i en dröm jag var. Och jag tror nog att du förstod. När jag sa att jag alltid vill vara kvar. Att jag alltid vill stanna kvar.

Translation

It turned warm again. IÕd gotten used to my coat. Everything turned bright again. A total transformation. The elevator worked. I used to runÊup the stairs. The sun became a rocket against my wallpaper,Êmy ceiling. Boom boom. When you cameÊyou were in full bloom. So wonderfulÊas if I were in a dream. And I do believeÊthat you understoodÊwhen I saidÊthat I want to remain forever. It turned warm again. An emotional turmoil so pure from darkness. So obvious in every way. So strangely right that you came. Because the dark sorrow that dwells in every lonely heart is as big as a rainy market square, a broken old basket, completely empty. When you cameÊyou were in full bloom. So wonderful as if I were in a dream. And I do believe that you understood. When I said that I want to remain forever, that I want to stay forever. There you stood. You stood and smiled. So wonderful. It was like I were in a dream. And I do believe that you understood when I said that I always want remain here forever. That I always want to stay forever. That I always want to stay forever. That I always want to stay forever.

Remarks

Per Gessle: 'Written in June 2002. Fate had it that Miss Dimberg (manager of both Gessle and Jöback - ed.) visited the Tits&Ass Studio while I was recording the demo and she obviously fell in love with the song. She asked if Peter Jöback could get it for his upcoming album. I hesitated as always when inquiries like this occur, but realized very soon that Peter was working with Lars Halapi, who I consider to be a brilliant producer. And knowing Peter a bit, I knew he definitely was more than able to deliver this tune. And he did, his version sounds great! So... everyone goes home in a limousine!!!'

Peter Jöback: 'When I heard this song, I thought it would make the perfect ending to my Christmas album 'Jag kommer hem igen till jul'. The song gives a promise of brighter days when everything is re-born after a long winter. Per Gessle is one of the world's greatest songwriters and I've always wanted to work with him. I'm honoured to have received this song for my album. The fact that it's in Swedish makes it even more special.'

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 25-02-04 16:09

måske for nem..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-04 22:10

http://intertran.tranexp.com/Translate/result.shtml mvh sune for nemt ?? jeg bruger da en del tid såååe det ve jeg sku ik lige Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 70 point
Dato : 25-02-04 22:13

Den opholdt hjerteligt igen. Selv fik blive lastbil omfattende jakke. Al opholdt oplyse igen. Omskabelse lige ud. Ophæve funktionær. Selv ville starter ovenpå. Sol opholdt en raket anti min tapet. Midst tag. Opsving opsving. Hvor yous hjemkommen yous stod i pære. S wondrous nemlig sig hver i en drøm Jeg var. Og selv er troende nok at yous gjorde. Hvor JEG sagde at selv altid skal fabrikat kvar. Den opholdt hjerteligt igen. Sig känslobrus s rense frn er banden. S indlysende pro anno al smag. S især lige yous hjemkommen. Nemlig den neger bedrøvelse nemlig hitte i al mulig ensom hjerte er bedre nemlig sig wets plaza. EN laset stale kurv. det hele ledig. Der har vi det stod yous stod og log. S wondrous , er at al nemlig i en drøm Jeg var. Og selv er troende nok at yous gjorde. Hvor JEG sagde at selv altid skal fabrikat kvar. At selv altid skal ophold. Oversætter Sig tournament hjertelig igen. ID fået plejede mig jakke. Alt tournament opvakt igen. EN lige ud omdannelse. Den ophøje arbejdede. I plejede runup den nedgang. Den sol bliver en jakke imod mig tapet loft. Opsving opsving. Hvor jer kom var i sin helhed blokken. Altså herlig selv om I var i en drøm. And I toilet believethat jer understoodwhen I saidthat I ville gerne restere ørred. Sig tournament hjertelig igen. En rørelse turmoil altså ren religiøs mørke. Altså selvfølgelig på alle måder. Altså påfaldende lige at jer kom. Fordi den mørk bedrøvelse at beboelseslejlighed i al mulig ensom hjerte is nemlig stor nemlig en regnfulde ager kvaser , en afstikkende forhenværende basketball , helt indholdsløs. Hvor jer kom var i sin helhed blokken. Altså herlig som om I var i en drøm. And I toilet er af den mening at jer nederste. Hvor I sagde at I ville gerne restere ørred , at I ville gerne ophold ørred. Der har vi det stod. Jer stod and smilede. Altså herlig. Den var lige I var i en drøm. And I toilet er af den mening at jer nederste hvor I sagde at I altid savn restere her ovre ørred. At I altid ville gerne ophold ørred. At I altid ville gerne ophold ørred. At I altid ville gerne ophold ørred. Bemærkninger Pers Gessle : 'Written i Juni 2002. Ret fik sig at Føle savnet af Dimberg ( bestyrer sanse begge to Gessle and Jöback ed. ) den opsøge den Babser &Ass Atelier samtidigt med at I var optagelse den demonstration and hun selvsagt fællesbetegnelse i love den det sjove ved det den sang. Hun asketræ selv om Peter Jöback kunne ged sig for hans kommer album. I nøle nemlig altid hvor spørgende lige indeværende ske , men forstået nok så hurtigt at Peter var i orden det sjove ved det Lars Hale , hvem I anse for bed en overlegen fabrikation. And vidende Peter en hugge op , I kendte han definition var flere købedygtig sart indeværende indstille. And han gjorde , hans gengivelse lyde stor! So. enhver går hjem i en limousine!!! ' Peter Jöback : 'When I hørt indeværende sang , I indfald sig ville husband den ren slutning hen til mig Christine album 'Jag er ankomst hjem igen hen til jul'. Den sang giver en prominent sanse dygtigere dage hvor alt is område - født efter en længe vinter. Pers Gessle is holde hovedet koldt sanse den verdens størst songwriters and Jeg har altid savnet hen til arbejde det sjove ved det sig. Jeg er ærede hen til nyde indkomne indeværende sang for mig album. Den den omstændighed, at det er i Svensk husband sig selv flere speciel

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 01-03-04 00:16

he sunowitch du er sku stiv oversætter den selv fra engelsk.. og tak for .. tjah.. ved ikke hvad..

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 20-04-04 01:16

hejsa sunowitch der er lidt fejl i teksten. men jeg er da interesseret idin oversættelse side. men dog kan jeg ikke se om man skal være medlem for at bruge den. jeg har forsøgt flere gange at oversætte en tekst men den forsvinder før jeg får set hvad der stod

It turned warm again. I had gotten used to my coat. Everything turned bright again. A total transformation. The elevator worked. I used to run up the stairs. The sun became a rocket against my wallpaper, my ceiling. Boom boom. When you came you were in full bloom. So wonderful as if I were in a dream. And I do believe that you understood when I said that I want to remain forever. It turned warm again. An emotional turmoil so pure from darkness. So obvious in every way. So strangely right that you came. Because the dark sorrow that dwells in every lonely heart is as big as a rainy market square, a broken old basket, completely empty. When you came you were in full bloom. So wonderful as if I were in a dream. And I do believe that you understood. When I said that I want to remain forever, that I want to stay forever. There you stood. You stood and smiled. So wonderful. It was like I were in a dream. And I do believe that you understood when I said that I always want remain here forever. That I always want to stay forever. That I always want to stay forever. That I always want to stay forever.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 20-04-04 01:21

forresten prøv at bede den oversætte full bloom *lol* den er ikke særlig god

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 20-04-04 01:57

har et problem

. Ett känslobrus =emotional turmoil = hvad

Det er blevet varmt igen. Jeg var blevet vant til min frakke. Alting blev lyst igen. En total forvandling. Elevatoren virkede. Jeg plejede at løbe op af trapperne. Solen ramte som en raket, mit tapet, mit loft. Boom boom
Da du kom var du i fuld blomst. Så skøn, som i en drøm jeg var. og jeg tror nok du forstod da jeg sagde, jeg ønskede at forblive. Det blev varmt igen et emotional turmoil så rent fra mørket. Så tydeligt på alle måder. Så mærkeligt rigtigt at du kom. For den sorte sorg der findes i hvert et ensomt hjerte er stor som et regnfuldt torv, en ødelagt gammel kurv.. helt tom. Der stod du. Du stod og smilede. Så skønt, så dejligt. Det var som om det var en drøm. Og jeg tror du forstod da jeg sagde her ønskede jeg at blive. At jeg vil være her.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 31-05-04 12:21

turmoil =oprør/virvar ...altså et ....følelsesfuldt oprør
tak for svaret snaptil jubiiii når ingen andre gad have point..

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 28-02-06 14:19

Tak for svaret Sunowich.