/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
telia xpres
Fra : trytter
Vist : 349 gange
10 point
Dato : 25-02-04 10:45

hey jeg har en nokia 3510i med telia xpres.men jeg kunne godt tænke mig en nokia 3200 med telia xpres.men jeg har ikk haft min mobil i 6 månder endnu.men jeg vil gerne have den anden nu.så kommer mit spg. kan man mon godt beholde sit gamle abn eller vil det koste xtra....

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-02-04 10:51

Der er jo ikke noget der forhindrer dig i at gå ind i en forretning og købe en Nokia 3200 og sætte dit simkort i

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-04 11:08

Hvis du køber en på tilbud med telia xpres abonnement, kan du bare bytte kortene så det nye kort du får går i den gamle telefon, men du kommer til at betale 2 abonnementer indtil din nye er 6 mdr.
Hvis du afmelder den gamle kan du ikke beholde dit nummer.

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 25-02-04 13:20

okay men så tror jeg bare jeg venter til der er gået 6 mdr..........

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 10 point
Dato : 25-02-04 13:30

Så længe går der forhåbentlig ikke før du lukker spørgsmålet.

Godkendelse af svar
Fra : trytter

Dato : 25-02-04 13:36

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-04 13:46

selv tak - hurtig service
Ha en god dag