/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjemmeside program ?
Fra : jonassr
Vist : 311 gange
15 point
Dato : 25-02-04 10:28

Hejsa jeg skal til at lave en hjemmeside men hvilket program er nemt og godt at bruge ?? Jeg har kun hørt at front page skulle være lige til..

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-02-04 10:34

Frontpage er nok det nemmeste at gå til.

Ellers findes der jo et hav af programmer med mere eller mindre professionelt tilsnit

Et gratis program der er nemt at hve med at gøre er Stone's webwriter

www.stoneware.dk

Accepteret svar
Fra : Steffansteffan

Modtaget 25 point
Dato : 25-02-04 10:52

HVis du vil have lavet nogle hjemmesider der ik lave fejl koder og du har planer om at lave en af de bedre sider, var det nok en ide at sætte dig lidt ind i Macromedia Dreamweaver 4 eller MX. Men hvis ik du har tid eller kendskaber til det er det nok som Better_Performance srkiver Frontpages eller Stone's webwriter du skal have fat på.

/Steffan

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-02-04 10:54

Dreamweaver er fantastisk.

Jeg tog udgangspunkt i en gratis løsning, men hvis man er klar til at betale så er der kun et svar Dreamweaver, det kræver dog som steffan nævner at man bruger noget tid på at sætte sig ind i det

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 25-02-04 11:39

det kommer jo også an på hvor erfaren jonassr er hvad angår <html> hvis han har rimeligt kendskab til <html> er webwriter et rigtig godt program (specielt til CSS), ellers er dreamweaver at fortrække,men det er jo ikke gratis (som nævnt ovenover), også er der jo frontpage, hvor du godt kan arbejde uden det store kendskab til <html>.

Min mening er, at frontpage ikke er det mest optimale program at arbejde med, min erfaring siger mig, at det kan være besværligt at skifte til andre editorer, da FP indimelllem lægger nogle underlige koder, som kan være svære at finde ud af hvad bruges til.
Men prøv dig frem

//anne

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 25-02-04 12:19

Jeg jonaser

der er også en god mulighed i det program der hedder netopject fuson, det er et program som er meget net at gå til. Og det er ikke ret dyrt at investere i. Jeg kan varmt anbefale det hvis du syntes at deter for stor en mundfuld at gå i gang med macromedia dreamweaver.
Det er muligt at teste/prøve programmet i 20 dage - kig selv på http://www.netobjects.com/

vh
dorthe - itgrafen, der bruger både netobject fusion og dreamweaver mx2004

Godkendelse af svar
Fra : jonassr

Dato : 27-02-04 19:05

Tak for svaret Steffansteffan.
Det var bare Fjong