/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Er der nogle som kan tjekke mit fransk f~
Fra : hrskitzo
Vist : 349 gange
80 point
Dato : 24-02-04 22:57

Hej, jeg ved godt at det er lidt umoralsk. Men er der ikke nogle som gerne vil tjene 200 point? Det er et fransk eventyr:
Mvh.
/Hrskitzo

Y étions une fois une prince et une princesse , ils vivaient à univers très château fort. Ils étaient tous les deux incroyable plaisions près de l'un l'autre , franc aux prince mort! Il était été café-restaurant de les lourd traîner en bas de les ténèbres forêt. Tellement les princesse choisir thanksggiving faire venir univers 7 sage les guerre , ils obtenir tout én possibilité de thanksggiving lutter contre les lourd traîner. Toutefois toutes les objet fabriqué! Tous les deux les roi et Les princesse eu tous les deux égaré prévisions près de quiconque les épreuve écrite de trouver une quoi would være capable thanksggiving lutter contre les lourd traîner , toutefois un jour ou l'autre viens y une pauvre paysanne onto les château fort et ont dit thanksggiving il volontiers villa pose. Toutefois de quoi il obtenir tué traîner villa il verger tout kongeriget et les princesse et les roi wasn't très près de son idée. Toutefois ils avaient pas de choix. Tellement les paysanne drog en avant à son propre aventure. À la suite 7 jours étions va , viens les paysanne onto les château fort près de traîner cerveau parmi les succursale. Toutes étions entièrement à secousse , quand ils tellement les paysanne être incluant thanksggiving lourd cerveau. Les roi et Les princesse jeter un coup d'oeil furtif à l'un l'autre et commencer thanksggiving pousser des cris à plaisir. Égaler veillée êtes allé y prendre en considération étendu banquet , près de tout les ville. Toutefois les souligner les veillée étions quand les paysanne êtes allé caractères à Prince de La france. Et Les prince et Les princesse vivions heureusement à à eux jours terminer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-04 22:59

Det kræver vist "Prins Henrik"

Kommentar
Fra : hrskitzo

Dato : 24-02-04 23:05

ok, meget sjovt ;) Men kan du hjlæpe mig????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-04 23:09

Desværre

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 24-02-04 23:12

>hrskitzo
'princesse , ils' og mange andre steder: Der skal IKKE mellemrum imellem ..esse og . Så ret til: ... princesse, ils ...

Du er langt bedre til fransk end jeg er, og jeg ser derfor ingen fejl,
/ PG

Kommentar
Fra : hrskitzo

Dato : 24-02-04 23:15

Men stadig ingen som kan hjlæpe mig med lidt gramatik hjælp?

Mvh.
Hrskitzo

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 90 point
Dato : 24-02-04 23:26

>hrskitzo
Har du ikke fransk "stavekontrol" på din PC ?
/PG

Kommentar
Fra : hrskitzo

Dato : 24-02-04 23:30

PG ==> Jeg har Windows XP Home, men der er åbenbart kun Dansk og Engelse på min computer. Og ikke fransk!! Men du må gerne prøve at hjlæpe mig.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 24-02-04 23:45

Desværre .. jeg kan ikke hjælpe. Jeg kører win98, og her er der også "kun": Dansk, Engelsk i flere versioner og Tysk i flere versioner.

Måske du skulle stille et nyt spørgsmål med overskriften:
Fransk stavekontrol

Der er MANGE på Kandu .. og de fleste er bare LYN-hurtige
/ PG

Kommentar
Fra : hrskitzo

Dato : 24-02-04 23:46

Så kommer det andet problem jeg har ingen points tilbage!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-04 23:48

Desværre tror jeg ikke det hjælper med en stavekontrol - grammatikken er jo ligeså vigtig.

Kommentar
Fra : hrskitzo

Dato : 24-02-04 23:51

ER DER SÅ NOGLE SOM KAN HJÆLPE MIG MED GRAMATIKKEN?!?!??!

mvh
/Hrskitzo

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 25-02-04 00:06

> hrskitzo
Tilmeld dig som "superbruger" .. så får du 200 points !!
/PG

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-04 00:09

Det er derfor han venter med at blive superbruger.
Han startede med at "love" 200 for et rigtigt svar

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 25-02-04 00:28

> refi
Jeg tror det er en "hun" .. der er ikke mange "hanner" der skriver så flot fransk !
/PG

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-04 00:31

Hr. er vel en mand

Kommentar
Fra : hrskitzo

Dato : 25-02-04 00:38

Jeg er en mand, god nat

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 03-03-04 22:40

hrskitzo anmodes høfligst om at afslutte sine spørgsmål ved at acceptere et svar:
http://www.kandu.dk/dk/spg/30274 står stadig åbent....

mvh Berpox

Godkendelse af svar
Fra : hrskitzo

Dato : 04-03-04 19:31

Tak for svaret Guild.