/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
kazza???
Fra : tuborg88
Vist : 371 gange
20 point
Dato : 24-02-04 17:35

undskyld jeg stiller dette spørgesmål i denne kategori men jeg kan ikke finde andre steder..

Er kazza ulovligt? eller for den sags skyld kazza lite???

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 24-02-04 17:38

Ja, det er ulovligt!

Chamira c",)

Kommentar
Fra : smut

Dato : 24-02-04 17:38

nej kazza er ikke ulovligt men det er ulovligt og downloade alt der er copyrightet med kazza

Accepteret svar
Fra : Chamira

Modtaget 30 point
Dato : 24-02-04 17:43

Hvilket betyder, at der kun kan hentes andres hjemmelavede musik, doc filer osv...

Og hvis man installerer KaZaA er det nok ikke det man ønsker at hente!

Det er nok nærmere film, musik, covers osv... og DET er ulovligt. Jeg har åbenbart ikke læst spm. ordentligt, da det er stillet i kategorien musik gik jeg ud fra, at brugeren spurgte om det var ulovligt at hente musik... og ja, det er det.

Mira.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-04 17:46

Der er masser af "lovlige" ting på kazaa, men jeg ville nu bruge OVERNET - den er ikke så virusbefængt.

Kommentar
Fra : tuborg88

Dato : 24-02-04 17:51

er der ikke noget med at der ikke kan være virus på film og musik filer?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-04 17:54

Nej - hvem siger dog det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-04 17:55

Du har da ingen garanti for - at fordi filen hedder avi at det er en film.

Kommentar
Fra : tuborg88

Dato : 24-02-04 17:58

og nu for at smøre den helt ud... hvad er spyware?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-04 18:00

Hvorfor ?
Gå en tur på www.spywarefri.dk så får du hele forklaringen.

Kommentar
Fra : smut

Dato : 24-02-04 19:13

der er masser af spywear i kazza jeg ville også bruge(bruger) overnet

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 24-02-04 19:23

Brug endelig ikke kazza. Berygtet for virusser

Kommentar
Fra : tuborg88

Dato : 24-02-04 21:22

ok... så er der så Kazza lite! det e5r uden spyware OG HVOR KAN MAN DL OVERNET??? og hvad siger reglerne medhensyn til det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-04 21:30

Du skriver bare overnet i din søgemaskine.
Men jeg gør det da gerne for dig www.overnet.com
Og glem så ALT om KAZAA hvad enten den hedder light eller mørk

Kommentar
Fra : smut

Dato : 24-02-04 22:20

det er det samme som kazza programmet er ikke ulovligt men det er ulovligt og downloade film,spil,musik osv der er copyrightet så du må kun hente det som er laver på amatørbasis men noget af det er også copyrightet.

Kommentar
Fra : tuborg88

Dato : 25-02-04 19:54

Hvad er forskellen på OVERNET GUI og OVERNET command line client?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-04 20:00

Der er kun en gratis.
Den skal du downloade.

Kommentar
Fra : tuborg88

Dato : 25-02-04 21:18

nej 2 gratis!

Godkendelse af svar
Fra : tuborg88

Dato : 26-02-04 17:15

Tak for svaret Chamira.