/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Mew Bas tabs!
Fra : Loz
Vist : 356 gange
150 point
Dato : 24-02-04 17:13

Nogen der kan skaffe nogle bas-tabs til Mew's sange??
Jeg er ved at blive desperat, tager gerne imod egne tabs osv...

Mvh LoZ

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-04 21:29

http://www.lunamonkey.co.uk/mew/ http://www.mewsite.com/site_fr.html Hmm kan ik lige finde andet end dette deres egen side den med lyde er ret fed Mvh Sune

Kommentar
Fra : Loz

Dato : 24-02-04 23:00

Ja, men det hjælper mig jo ikke!! :/ Skal bruge tabs!

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 25-02-04 22:33

suno switch

hvorfor svarer du ikke på noget som du ikke har forstand på skal du ikke henvise til google ??

per

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 00:51

Hallo husk at lukke spørgsmålet
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Loz

Dato : 13-03-04 15:25

Hvorfor skulle jeg det??! Du har ikke hjulpet mig..!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 16:00

Næh men har i det mindste gjort hvad jeg kunne og poientne er jo gået dem ka man ikke få igen Og så ligger der en halv ton ulukkede spørgsmål Hav en god dag Mvh sune

Kommentar
Fra : Loz

Dato : 13-03-04 17:42

Synes ikke at du har fortjent dem.... Jeg lukker den når jeg har fået svar....

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 13-03-04 20:00

sumo switch

tror du at du kan redde dig ekstra polint på denne måde ???????????????? find på noger bedre hvad med et intilligent svar for eksempel ??

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 13-03-04 20:01

polint = point

inden sumo retter mig

per

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 21:33

Bibel salme klap gællerne i Din torsk Hvor er dit inteligente svar Nåhr nej du svarer jo slet ikke på noget du blander dig jo bare
Og det der med at finde fem fejl det er jo dit speciale

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 22:07
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 17:37

http://www.mxtabs.net/basstabs.php
så har du da lidt at rode med
Mvh sune

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 14-03-04 18:40

Sunowich

herregud din stakkel.

per

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 19:20

Bibel Salme pak nu din skoletaske og børst din grimme smag ud af munden du skal jo tidligt op i morgen

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 14-03-04 20:43

Sunowich

ja ja kan man ikke få point her kan man jo altid prøve at gøre det om til et tip, billigt din pointrytter.

per

Kommentar
Fra : Loz

Dato : 14-03-04 21:03

Igen Suno... Hvis du ikke har et konkret svar til spørgsmålet så hjælper det ikke noget.. Jeg har været på alle tabs siderne.. derfor at jeg skrev at jeg gerne tog imod hjemmelavede tabs...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 22:47

Det i orden loz jeg gider heller ikke være her mere når den nød klæber ligesom en anden hundelort under ens fodsål Og han har jo ikke et eneste råd at komme med kun dumme bemærkninger som sædvanligt
Nu er du vel forhåbentlig ikke hans Halvbror Jeg mener dobbelprofil

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 14-03-04 23:55

Sunowich

hvor er du egentlig ynkelig, pisse fornærmet og barnlig når du ikke kan tiltuske dig point

per