/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Lille killinge historie
Fra : calista
Vist : 732 gange
50 point
Dato : 19-04-02 14:21

hej alle...
En af de somaliske piger i "min" bebyggelse har afleveret en killing til mig, fordi hun ved jeg har katte. Hun ville gerne have den, men hendes far kan ikke lide katte!! Istedet for at lade den dø af kulde har jeg så valgt, at passe den, indtil manden kommer hjem og vi kan aflevere den hos Inges kattehjem(allerede aftalt). Mine kære unger har allerede taget kræet til sig, men jeg kan bare ikke have flere katte Øvøv...den er ellers RET sød*GG* Jeg vil tro, at den er et sted imellem 8 og ti uger, stakkels dyr!
Den er totalt menneskevant, pæn og ren..INGEN lopper!! Hvem kan få sig selv til at efterlade så lille og hjælpeløst dyr?

Kh
Calista

Accepteret svar
Fra : alice_trauelsen

Modtaget 60 point
Dato : 19-04-02 15:26

Hej
Ja, det er et godt spørgsmål, for snart et år siden fandt vi en papkasse udenfor vores dør en morgen klokken ca. 4.30 om morgen. Vi kunne jo godt se der var noget levende i den kasse. Vi tog den en i vores bryggers og åbnede kassen, en stor flot gråstribet kasteret hankat kiggede forskræmt på os. Han var meget agrasiv. Vi lod ham være alene for vi kunne ikke få ham ud. Nogle dage senere åbnede vi dørene og han smuttede ud, vi kunne slet ikke røre ham. Vi så ham ikke i 3-4 dage. Så en eftermiddag min søster kom hjem fra arbejdede dukkede, den stor basse op igen og smøg så op af hendes ben. Han har det godt hos os, i dag kan vi kæle med ham og tag ham, samt han kommer når vi kalder. Hvem der har sat ud til os, Tja det ved vi ikke, men helt ærligt den slags mennesker er vi ligeglade med, bare vores store basse har det godt.
Mange hilsner
Alice

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-04-02 14:51

Hej Calista!
Hvor er det godt at I har taget jer f den lille misser

Mvh.
Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

"calista" <calista.news@kandu.dk> wrote in message
news:%VTv8.32032$567.1310157@news000.worldonline.dk...
> hej alle...
> En af de somaliske piger i "min" bebyggelse har afleveret en killing til
> mig, fordi hun ved jeg har katte. Hun ville gerne have den, men hendes
> far kan ikke lide katte!! Istedet for at lade den dø af kulde har jeg så
> valgt, at passe den, indtil manden kommer hjem og vi kan aflevere den
> hos Inges kattehjem(allerede aftalt). Mine kære unger har allerede taget
> kræet til sig, men jeg kan bare ikke have flere katte Øvøv...den er
> ellers RET sød*GG* Jeg vil tro, at den er et sted imellem 8 og ti uger,
> stakkels dyr!
> Den er totalt menneskevant, pæn og ren..INGEN lopper!! Hvem kan få sig
> selv til at efterlade så lille og hjælpeløst dyr?
>
> Kh
> Calista
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : calista

Dato : 19-04-02 17:19

Lillemissen, som min datter kaldte den, er nu afleveret hos Inges Kattehjem. Omend det var med et grædende hjerte jeg gav manden den med i bilen. Men jeg ved det er det bedste. Jeg har tre katte i forvejen, og den lille mis, ville kræve for meget pleje. Hos Inges Kattehjem kan de give den pleje en lille mis har brug for, og jeg ved af erfaring, at de passer godt på de katte de får indleveret( har nemlig selv adopteret en misling fra dem og den er nu 12 år gammel)
God weekend
Mille

Kommentar
Fra : calista

Dato : 19-04-02 17:19

Lillemissen, som min datter kaldte den, er nu afleveret hos Inges Kattehjem. Omend det var med et grædende hjerte jeg gav manden den med i bilen. Men jeg ved det er det bedste. Jeg har tre katte i forvejen, og den lille mis, ville kræve for meget pleje. Hos Inges Kattehjem kan de give den pleje en lille mis har brug for, og jeg ved af erfaring, at de passer godt på de katte de får indleveret( har nemlig selv adopteret en misling fra dem og den er nu 12 år gammel)
God weekend
Mille