/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Cykler
Fra : olel123
Vist : 659 gange
50 point
Dato : 24-02-04 14:14

Hej derude
Er der nogen der ved hvor (i Jylland) man kan købe et par cykler (heslt billige) der er velegnet til at tage med i campingvognen? Jeg tænker ikke på foldecykler; men mere på nogle der ikke vejer for meget.

Hilsen
Ole

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-04 14:18

Jeg har massere af cykler men bor desværre på sjælland ole Mvh sune

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 24-02-04 18:36

Hvorfor ikke prøve "Gul & Gratis" eller "Den blå avis".

Kommentar
Fra : ivan153

Dato : 09-03-04 23:14

Jeg har på min svejset en kugle på træktøjet så kan jeg bruge det samme cykelstativ som jeg brugerpå anhængertrækket så kan der godt stå 2 cykler på det,så sparer du de dure statiler sam de har på campinggårene.
Kuglen er først påsvejset et stykke fladjern 50m/m/m*5m/m og derefter på trækket.

Kommentar
Fra : outdoor

Dato : 17-03-04 21:47

da der er delte meninger om hvor vidt man må svejse i et træktøj vil jeg anbefale at du svejser kuglen på en plade og monterer den med 2 6 mm bøjler rundt om træktøjet. Så slipper du for en masse balade hvis den skal synes igen eller skal sælges.
MVH Søren

Accepteret svar
Fra : LHau

Modtaget 50 point
Dato : 26-04-04 21:23

Politiets hittegodsauktioner har billige cykler. Også af de smarte lette slags.

Mvh. LHau

Godkendelse af svar
Fra : olel123

Dato : 28-05-04 11:34

Tak for svaret LHau.