/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
hjelp til tv out
Fra : klink34
Vist : 353 gange
20 point
Dato : 24-02-04 12:39

jeg har et g force 4 grafikkort men jeg kan ikke få mit tv out til at virke.er der nogle der kan hjelpe

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 24-02-04 12:41

Bruger du scar stik ??

Kommentar
Fra : Wiede

Dato : 24-02-04 12:50

Med et GF4 er det muligt at du skal registrere at du nu også har TV tilsluttet. Når du har trukket s-video stikket fra puteren til dit omformer-scart(nogle fjernsyn kan klare s-video direkte, har bare ikke så gode erfaringer med det:) Højre klik på skrivebord->egenskaber->indstillinger vælg Avanceret. Her skal du finde dit grafikkort og derinde skal du sætte indstillingerne til fjernsyn pal-b denmark og herefter er du vist i gang
OG hvis du kan se .avi film på tv'et vil jeg meget gerne hører om det !

Kommentar
Fra : bjerris

Dato : 24-02-04 12:52

klink34 du bliver nok nød til at være en anelse mere specifik med opsætning osv. Men du skal naturligvis hente en verificeret Nvidia driver -> bestemme om du bruger S-video out hvilket er et sort kabel med 9 tænder, eller om du bruger composite som er et ét bens gult kabel og husk at sætte driveren til det. Desuden skal du sætte den til at kære PAL. Hvis alt det her stadigvæk ikke virker så er det en god ide at skaffe TVTool http://tvtool.info/ fra dette site da den MEGET tit får det til at virke.

Kommentar
Fra : Wiede

Dato : 24-02-04 13:01

bjerris,.... tror du måske tvtool vil kunne hjælpe på min tråd ??

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 24-02-04 14:00

Wiede,- vi ser .avi på vores tv out. Hvilken opsøtning kører du med??
Dette er jo godt nok klink34´s spørgsmål men jeg tror det vil hjælpe på vej

Kommentar
Fra : maskinsnedker

Dato : 16-06-04 16:27

tv tool virker på alt nvidia. vil gerne hjælpe med opsætning hvis det driller

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 16-06-04 17:43

Skulle vi ikke snart lukke dette spørgsmål, det må da virke nu eller være smidt ud??