/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Billige pick-upper?
Fra : Felix
Vist : 659 gange
10 point
Dato : 19-04-02 12:51

Er der nogen, der ved, hvor man kan købe billige pick-upper til en pladespiller fra midt-80'erne?
Jeg skal bare have fat i selve nålen, ikke "huset" (tror jeg nok, det hedder)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-04-02 11:52

"Felix" <Felix.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ZASv8.35944$iY5.1437150@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen, der ved, hvor man kan købe billige pick-upper til en
> pladespiller fra midt-80'erne?
> Jeg skal bare have fat i selve nålen, ikke "huset" (tror jeg nok, det
> hedder)

Så'en burde din lokale velassorterede radioforhandler kunne skaffe. KTRadio
(Odense og Kbh) har et rimeligt udvalg af pick-upper...ellers
Prøv Åge Jensens Musik...de forhandler pladespillere til DJ's.

--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik
www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-04-02 12:20

On Fri, 19 Apr 2002 10:50:44 GMT, "Felix" <Felix.news@kandu.dk> wrote:

>Er der nogen, der ved, hvor man kan købe billige pick-upper til en
>pladespiller fra midt-80'erne?
>Jeg skal bare have fat i selve nålen, ikke "huset" (tror jeg nok, det
>hedder)
>
Hvilken pladespiller og pickup er der tale om? Nål og pickuphus skal
jo passe sammen .

Eurochannels leverer billige kopinåle til bl.a. Fona. De fleste
ordentlige forretninger må kunne hjælpe dig. Jeg har også et lille
lager af nåle og pickupper (new old stock fra nedlagt
radioforretning). Kanske jeg kan hjælpe dig.

Venligst Hans Henrik.
http://home6.inet.tele.dk/pedipsen/Audio/index.html

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-04-02 19:57

"Felix" <Felix.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ZASv8.35944$iY5.1437150@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen, der ved, hvor man kan købe billige pick-upper til en
> pladespiller fra midt-80'erne?
> Jeg skal bare have fat i selve nålen, ikke "huset" (tror jeg nok, det
> hedder)
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Hvis det er Concorde kopier du søger kan stort set alle skaffe dem hjem.
F.eks købte jeg en Concorde 30 klon hos Expert for små 298kr for 6mdr siden.
Firmaet der laver de kloner hedder Eurochannels.
Nålens nummer er: DT742

Mvh
Rhythm

Accepteret svar
Fra : nocom

Modtaget 10 point
Dato : 22-04-02 08:54

Hej
Prøv min tidligere arbejdsplads, Tape Connection i Århus, www.tapeconnection.dk.
De kan sansynligvis skaffe det, da bl.a. er en entusiastbutik.
Mvh
Nocom

Godkendelse af svar
Fra : Felix

Dato : 22-04-02 10:32

Kære nocom.
Tak for dit svar. Desværre ser det ikke ud til, at de har lige den pick-up jeg skal bruge.

Venlig hilsen
Felix

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 22-04-02 11:21

Hej igen.
Prøv evt. at spørge efter Ole, hvis han stadig er der. Hvis nogen ved det, er det ham! Tak for accepten, forøvrigt.
Nocom