/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
FARMEN!!
Fra : skingur
Vist : 696 gange
1 point
Dato : 24-02-04 09:02

Var der nogen, der så "den afrikanske farm" (robinsons afløser) igår?
Troede jeg afskyede realityshows, men jeg blev underholdt!

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 24-02-04 09:17

Nej desvære.. Men hørte noget af det, der hvor hende farmeren blev valgt til at lave et strudsehegn eller sådan noget

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 24-02-04 09:45

Jeg så det,det var da meget underholdende. Har du set Robinson programmerne ?
Helle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-04 09:48

Heller ikke her, men til gengæld hørte jeg en yderst morsom anmeldelse i radions P3 i går eftermiddags. Der var f.eks en karateristik af deltagerne, hvor man sammenlignede med tidligere Robinson deltagere : Der er den Tattovede mand ..som heldigvis også er dum. Så er der blondinen og dansemusen ..flæbende og lige så dum. Bedstemor på 77 ..der øste af den erfaring, hun ikke havde megen af. Det etnitske indslag ..sørgmodig, dog munter, med en vis rytmisk sans. Blot for at nævne nogen

Der blev stillet det retoriske spørgsmål : Skal man se det? Nej, det behøver man ikke.

Derfor så jeg ikke DAF : 'Den Afrikanske Farm' ...gik jeg glip af noget?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-04 10:03

Ærgeligt jeg ikke har tid til at hænge ud her idag, da min nye lejlighed lige skal ha' en tur med mere malerkosten. Panelerne skal dulles over 2. gang og køkkenet have 1. omgang. Kun en ting jeg hader mere end at male : At flytte

Der bliver sgu ellers pænt sku' jeg hilse at sige

Kan I ha' en go' dag...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-02-04 10:51

>Molo

Ja du får et helt pænt lille hjem ud af det

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-04 11:08

Tak ram2. Nu fik jeg alligevel en hel ½ time forærende, da min ven Findslet liiiige... før vi går i krig med malerduske & ruller. (liiiige... i denne forbindelse betyder : Ta'r en morfar! )

Så du relativt tv i går ram2 ? Min mening om denne slags udsendelser er; som CV. Jørgensen så smukt udtrykker det et sted : ..pøblen dulmes af en jævn strøm af pornografi og tilbudsmad, mens overklassen tér sig; præcis som den har allermest lyst til !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-02-04 11:13

>Molo

Jamen så fik du jo lige skubbet "malerproblemet" ½ time

Nej, jeg ser ikke så meget TV for tiden - Kiggede dog lidt forleden, for at se om der var en verdenskrig i gang, som havde forbigået min opmærksomhed

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-04 11:14

Hvis ikke I kender dette udmærkede CV. Jørgensen nummer, kan jeg oplyse det hedder : Lænker og laster, så vidt jeg husker fra albummet : Vild i Varmen.

Stor kunst

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-04 11:28

ram2 ->Det hedder malersyndrom. I folkemunde : 'Malerhjerne'

Dét er der jo også skrevet en udmærket tekst om. Noget med at man må sove på arbejdspladsen fordi man har glemt hvor man bor og er nødt til at spørge mester, når han møder næste morgen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 24-02-04 11:32

CV.Jørgensen rules
Jeg så farmen. Mest fordi der ikke var andet jeg gad se,men kommer det igen kan jeg godt beherske mig. Det var for øh

Kh Lena.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-02-04 12:00

Netop Lena..det var det der var sjovt!!!

Iøvrigt (ikke at det har noget med noget at gøre!!!) er der så koldt i mit stakkels hus, at nutellaen er stivnet

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-02-04 12:08

Jamen kæreste Skingur.... så skru dog op for varmen eller sæt ild til hytten!!!

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-02-04 12:11

hmmm.. har sat nutellaen ind foran brændeovnen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-04 17:48

skingur -> Jeg har da heldigvis et 'varm-bra-rart', som det hedder her på lorteøen
..nutella rules !

Panelerne blev færdige og køkkenet dullet over 1.gang. I storskrald i gården fandt jeg en spritny : 200x120 cm 'Sultan Gryningen' på ben fra Ikea. Højst 1 mdr. gammel, så nu har jeg kvit og frit fået mig en fed seng

Alt er godt ..bortset fra programmet i tv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-02-04 21:00

næ næ...har lige set "ruinen" (farmen) med hende koen der blev stemt ud -
underholdende!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-04 00:23

skingur -> koen? Du mener vel konen?

Brød og skuespil...! Jeg gad ikke engang tænde, hvis jeg havde et fjernsyn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-02-04 00:26

nope,mente hvad jeg sagde!!!!
Normalt ser jeg aldrig fjerner, men jeg har haft bihulebetændelse i nogle dage nu... ingen ponyer, øv! Så...jeg har gloet fjerner!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-04 00:32

Så har du stavet forkert skingur. Det hedder 'udholdende' og ikke 'underholdende'

Må jeg ønske dig go' bedring skingur Det er altid surt at være syg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-02-04 00:36

ja, det har jeg sgu nok!!!!!

Fik du malet?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-04 00:51

Du ka' tro jeg fik malet

I morgen skal jeg høvle lidt af den fugt beskadigede badeværelsesdør forneden og forsænke stål plader i, på begge sider. Jeg har købt en yderst giftig træ/metal lim til formålet. Stål 'sparktrinet' er skåret til og parat. Køkkenet får en tur nummer 2. Afdækning og andet skidt (..læs : Tomme øl-flasker) bæres ned.

Skal det gøres; skal det gøres ordentligt

Ps. Jeg er bare glad ...og svært tilfreds med mig selv !!! ....til en forandring

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-02-04 00:57

Æu Molo!! hvorfor skriver til en forandring??
Har du grund til ikke at være tilfreds med dig selv?

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-04 01:06

fridaflip -> Spørg alle de andre piger. Noget må der da være galt? ...siden det altid er mig der må gå alene hjem fra 'festen'. Man bli'r i tvivl, når selv den tykke pige ikke vil danse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-04 01:08

...eller den tynde, for den sags skyld.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-04 01:10

..men måske er det fordi de slet ikke kan danse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-02-04 01:14

Nåååå hvor er det synd for dig. Hjælper det ikke, hvis du bare bilder dig selv ind, at det er fordi de ikke kan danse.....Og øhh.... gå....

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-04 01:17

Jo

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-04 01:18

Lidt..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-04 01:18

..hjælper det altså

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-02-04 01:19

Jeg finder sgu en kæreste til dig Molokyle
Bare fortæl hvad dine kriterier er....så ordner jeg den

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-02-04 01:21

Må det være en fra Scor.dk

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-04 01:26

Ok. fridaflip :

Profil :

Køn : Ja
Alder : ..over den seksuelle.
Højde : 1 m over jordoverfladen (...som minimum)
Vægt : Nok til at holde mig nede, når jeg er helt oppe...
Hårfarve : En hat kan gøre det!
Tøjsmag : Håber jeg.
Interesser : Forhåbentlig..

Kan det være så svært? ...eller stiller jeg for store krav?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-02-04 01:30

Aiijj du er sjov
Du stiller ikke for store krav....jeg lover at gøre mit bedste, men det bliver ikke før i morgen.....for nu

Hvis jeg kan for mit grineflip

Sov godt Molo

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-04 01:32

Jeg tænkte på en kontakt annonce alá :

Citat
AAA = Absolut Alkoholisk Akademiker :

Søger bekendtskab med velholdt model af ca. samme årgang, hunkøn og med fælles interesser [Se min profil]

Lidt om mig selv :

Flittig, flink og interesseret, men ofte lovlig snakkende.
Har aldrig nogen penge, men humøret er iorden.
Savner dig allerede ; gi'r du ik' en bajer?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-02-04 01:36

Tak fridaflip. Sinilluarit.

Takuss </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-03-04 13:14

Guds fred og go'fredag allesammen. Der er nok lidt stille på farmen?

Jamen, så må jeg hellere sætte lidt liv i kludende

Skingur -> Hvordan går det med den dersens AFK Smiley? http://kandu.dk/dk/spg/29751

Jeg har ikke set programmet, men føler du dig stadig underholdt? Det er altså ikke lige mig. Jeg er mere til : http://kandu.dk/dk/tip/6452

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-03-04 16:13

uha..smileyen...har haft frygtelig travlt. Mens du pusser og nusser og maler skuffehåndtag er vi jo nogen der har gang i de store linier og bygger stald om!!! (hmmm...kan man få pinotex af hænderne igen mon?)

sig mig.. er ramses og fridaen blevet vippet ud? Efter de senete pointfræserandedamsgenvordigheder har der været så stille???????

Mvh Chrsitina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-03-04 17:51

Mht. RAM & FLIP ...? Ingen anelse. Jeg kender dem ikke !

Ssshh ................... hvisker : Ram2 kunne ikke styre sin nysgerrighed og var ude at bese 'Domus Molo' på Ama'r, medens jeg gik og sleb paneler. Med hjemmebagte flæskestegs madder, FF og hele molevitten. ( Go'e madder.. Tak ram2 ! )

Bare sig til hvis du ska' ha' lidt håndperker hjælp til opstallingen. Så bli'r jeg hjemme !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-03-04 18:45

Kære Skingur og andre intereserede

Believe it or not - der findes trods alt ting der er sjovere end kandu - og jeg skulle hilse fra Ram og sige, at det mener han osse*GG*

Beklager det forkerte logind - men jeg er et fjols til at huske koder
But don't worry - we will be back

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-03-04 18:58

I'er ent ræ'ti klåøh..

<MÅLEGYLLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-03-04 23:40

>Molo

Er du snart kommet på plads...?? Jeg må jo kigge forbi du er kommet i orden, så jeg kan se dit akvarium. Kan være jeg smører et par skumbananmadder denne gang - Det skulle fra sødvanligvis pålidelig kilde være glimrende pålæg

Skumbananmad & BVADR

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-03-04 00:32

*lol* Så er jeg (generelt!) mere rolig!!!!!!!!!!

molo.... ville ELSKE hvis du kom og malede stalden pænt!!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-03-04 02:24

Skingur.

Den klarer Molo - Han har før malet en hel by rød

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-03-04 15:09

Ja, der må jo gå's grundigt til værks, så jeg allierer mig med eksperterne og ligger iøjeblikket i forhandling om entreprisen med dette firma som underleverandør : Enten http://www.dof-danmark.dk/default.flx?pid=3469&mxid=2674

..eller : http://www.dof-danmark.dk/default.flx?pid=3468&mxid=2673

</MALERKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-03-04 15:12

Måske hestene også skulle ha' en omgang. For holdbarhedens skyld...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-03-04 16:12

>Skingur

Håber ikke, at du er blevet så ked af det IRL -
at du ikke længere har lyst til Kanndu.........

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-04 13:30

Du er også velkommen til at kontakte mig via privat emil skingur, hvis du har brug for det ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 13:36

Æu!! Det ville nu være dejligt, hvis Skingur lige giver lyd fra sig...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-04 13:57

fridaflip -> Ja, men skingur gi'r lyd, når skingur finder det formålstjenligt, er jeg sikker på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-03-04 11:08

jeg ligger i skilsmisse.....

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-03-04 11:20

Stort knus til dig Christina.....

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-03-04 11:31

tak. Kigger ind en anden dag. Kører nu.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-03-04 11:46

skingur -> Ja, kig ind når du har samlet tankerne.

Indtil da; modtag denne krammer : >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> X <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-04-04 19:41

shit..Chris, det var dælme da træls..håber du holder snuden oppe!!
Stort knus fra Sus

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-04-04 09:55

Kære skingur

Du skal også have et knuz fra mig. Ja, sådan en skilsmisse er aldrig rar, men du kommer over det.
Tænk på dig selv. Vær god ved dig selv så skal det nok gå.
Jeg glæder mig til at høre fra dig igen.

mkh
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-04-04 09:58

Nå, det var ikke meningen. Jeg skrev knussss med 4 z'er. Så sker dette.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 18:29

Vi savner dig stadig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-07-04 22:36

Som "MOLO" skriver, savner vi dig stadig. Håber snart du giver lyd fra dig.

KH
Frank

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-04 20:32

Nu 'smutter' jeg, men håber stadig at møde dig her på kandu.dk skingur

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-10-04 22:07

piv..hun er væk...

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-10-04 07:47

Ja, HERRE ØV, som Robert i Langt fra Las Vegas, siger

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-04 01:45

HUN ER HER.....HUN ER TILBAGE..JUBIIIIIIIIII