/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
WebscanX har fundet en fejl og afsluttes
Fra : Avant85
Vist : 377 gange
237 point
Dato : 24-02-04 00:26

Denne "box" dukker op næsten hver eneste gang jeg starter min pc - WebscanX har fundet en fejl og afsluttes. Undskyld ulejligheden. Hvis du var midt i noget har du muligvis mistet de oplysninger du arbejdede med. Informer Microsoft om fejlen. Der er blevet oprettet en fejlrapport som du kan sende til os. Vi behandler rapporten fortroligt og anonymt. For at få vist dataene i fejlrapporten "skal du klikke her" -
Fejlsignatur:
szAppName: Webscanexe
szAppVer: 4.5.496.0
szModName: unknown
szModVer: 0.0.0.0
offset: 00000000
Så står der noget om tilstanden for WebscanX og operativsystemets version, computerens hardware samt computerens IP-adresse
Og hvis man klikker ind vises indeholdet af fejlrapporten - jeg ved ikke om jeg kan/skal lægge indholdet ud her
Jeg ved heller ikke om der er nogen, som kan hjælpe mig af med denne fejl / irreterende BOX
Jeg har sendt denne rapport mange gange uden resultat - Hvad kan jeg gøre - mit styresystem er XP - home
Hilsen Avant85

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-04 00:29

Hmm har du også virus??

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 247 point
Dato : 24-02-04 00:30
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-04 00:31

Ups så kan du få hjælp her på spyfri Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-04 00:34

Du kunne også lige prøve denne som er godt at have i det hele taget http://download.com.com/3000-2144-10122137.html

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-02-04 00:36

Tror du skal geninstallere din McAfee antivirus! http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/webscanx/

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 24-02-04 09:05

Tak for svaret Sunowich.
      jeg siger mange tak for hurtig reaktion også en tak til TEDD